Vertical^ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Not. Liker det ikke. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Emne tittel sier vell alt. hva synes dere om tommelringer på gutter? Kult, sleskt, sossete, homsete? versåsnill å si om du er jente eller gutt, vil helst vite hvem som synes hva! takk Jeg er ikke veldig begistret for ringer som pynt i det hele tatt. Jeg synes det ikke er særlig pent på jenter en gang. Innenfor noen utførte stiler så ser ringer bra ut, men når de beveger seg bort på tommelen blir det for teit. Da får jeg inntrykk av at personen prøver for hardt. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Tommelring ser helt fryktelig ut. + What Dorian said. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Glad jeg ikke faller inn under stereotypen av folk som går med tommelring Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Det er forferdelig stygt! - Jeg er jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå