Gå til innhold

Tommelring: Hot or Not?

zaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk med tommelring før fordi alle de andre vennene mine gjorde det.

Men det var lenge siden. Gjorde det vel til jeg var 16 eller noe.

Nå har jeg bare en ring på langefingeren som jeg fikk av far min til

jul for to år sia. Den er i 3 deler :D

Men nei. Det er ikke noe fint med tommelring lenger, synes jeg da.

Endret av LightSphere
Lenke til kommentar
Emne tittel sier vell alt. hva synes dere om tommelringer på gutter? Kult, sleskt, sossete, homsete?

Ingen av delene. Kule mennesker kler seg stilig, slesker bruker ikke pynt, sosser kjøper ekte smykker og homser vet bedre. Tommelring er for 16-åringer som bruker svart dongeribukse og band-t-skjorte. Så snart man er voksen nok til å kunne ha giftering så burde man ikke ha noe annet, og det er man når man fyller 18.

Lenke til kommentar

Emne tittel sier vell alt. hva synes dere om tommelringer på gutter? Kult, sleskt, sossete, homsete?

Ingen av delene. Kule mennesker kler seg stilig, slesker bruker ikke pynt, sosser kjøper ekte smykker og homser vet bedre. Tommelring er for 16-åringer som bruker svart dongeribukse og band-t-skjorte. Så snart man er voksen nok til å kunne ha giftering så burde man ikke ha noe annet, og det er man når man fyller 18.

Kunne ikke sagt det bedre selv. 1+

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt det bedre selv. 1+

Utrolig bra sagt!

Lenke til kommentar

Jeg har brukt tommelring i årevis, og har oppgradert fra noe møl jeg fant på Jernia, til billig juggel fra Spania og nå til en kjøpt på gullsmeden for 3-400 kr.

Jeg liker det virkelig, og syns ikke det er harry. Ikke at jeg har noe særlig andre formeninger om det heller, tenker ikke spesielt på om det er kult eller ei, så lenge jeg liker det selv, jeg ikke får stygge, grønne merker på fingrene som jeg får fra billig juggel fra torgboder og syden, og så lenge jeg syns jeg ser bedre ut med det.

Resten av verden får mene hva de vil og seile sin egen sjø.

Og jeg er gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...