zaler Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Emne tittel sier vell alt. hva synes dere om tommelringer på gutter? Kult, sleskt, sossete, homsete? versåsnill å si om du er jente eller gutt, vil helst vite hvem som synes hva! takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er gutt. Spørs på ringen. Noen få drar det i land. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Ekstremt not... Noe mer harry skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Er gutt, synes ikke det ser spesielt bra ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Tommelringer hører sammen med Metallica-t-skjorter og tribal-tatoveringer. Ikke bra, med andre ord. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Gikk med tommelring før fordi alle de andre vennene mine gjorde det. Men det var lenge siden. Gjorde det vel til jeg var 16 eller noe. Nå har jeg bare en ring på langefingeren som jeg fikk av far min til jul for to år sia. Den er i 3 deler Men nei. Det er ikke noe fint med tommelring lenger, synes jeg da. Endret 21. september 2009 av LightSphere Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ekstremt not... Noe mer harry skal du lete lenge etter. So true. Tenker på en bola kar i joggis når jeg hører tommelring. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Gutt: NOT NOT Det kommer ikke en gang på hvor fin den er. Ser ut som skrap du har stjålet fra en 17. mai-bod uansett. Mulig jeg er fordomsfull, men kombiner det med olajakke, triabal-genser, stein-vaska lyse jeans fra J&J og du har oppskriften på en råner med altfor stygg bil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Emne tittel sier vell alt. hva synes dere om tommelringer på gutter? Kult, sleskt, sossete, homsete? Ingen av delene. Kule mennesker kler seg stilig, slesker bruker ikke pynt, sosser kjøper ekte smykker og homser vet bedre. Tommelring er for 16-åringer som bruker svart dongeribukse og band-t-skjorte. Så snart man er voksen nok til å kunne ha giftering så burde man ikke ha noe annet, og det er man når man fyller 18. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Not, det er harry. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Dessuten er det med alle ringer forbundet en økt risiko for å få fingeren den sitter på avrevet hvis de hekter seg fast i noe (særlig når de sitter løst), og tommelen er den siste fingeren du vil miste (om tommelen er en finger eller ikke er en annen diskusjon). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Not, det er harry. Støtter den. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Det er hot, se bare her: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Emne tittel sier vell alt. hva synes dere om tommelringer på gutter? Kult, sleskt, sossete, homsete? Ingen av delene. Kule mennesker kler seg stilig, slesker bruker ikke pynt, sosser kjøper ekte smykker og homser vet bedre. Tommelring er for 16-åringer som bruker svart dongeribukse og band-t-skjorte. Så snart man er voksen nok til å kunne ha giftering så burde man ikke ha noe annet, og det er man når man fyller 18. Kunne ikke sagt det bedre selv. 1+ 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Emne tittel sier vell alt. hva synes dere om tommelringer på gutter? Kult, sleskt, sossete, homsete? Ingen av delene. Kule mennesker kler seg stilig, slesker bruker ikke pynt, sosser kjøper ekte smykker og homser vet bedre. Tommelring er for 16-åringer som bruker svart dongeribukse og band-t-skjorte. Så snart man er voksen nok til å kunne ha giftering så burde man ikke ha noe annet, og det er man når man fyller 18. Kunne ikke sagt det bedre selv. 1+ Utrolig bra sagt! Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 NOT. Jeg liker ikke det, og når jeg tenker på det ser jeg for meg en stakkar med tribalon t skjorte og gamer wow eller noe. Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Forbinder tommel-ring med narkomane av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har brukt tommelring i årevis, og har oppgradert fra noe møl jeg fant på Jernia, til billig juggel fra Spania og nå til en kjøpt på gullsmeden for 3-400 kr. Jeg liker det virkelig, og syns ikke det er harry. Ikke at jeg har noe særlig andre formeninger om det heller, tenker ikke spesielt på om det er kult eller ei, så lenge jeg liker det selv, jeg ikke får stygge, grønne merker på fingrene som jeg får fra billig juggel fra torgboder og syden, og så lenge jeg syns jeg ser bedre ut med det. Resten av verden får mene hva de vil og seile sin egen sjø. Og jeg er gutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå