whaley Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Har nettop begynt på dette fantastiske spille men sitter med noen små spørsmål... Har lest at disse soulene vi får fra bossene kan brukes til å få nye våpen? Har nå hard demons soul fra armor spider bossen. Hvor kan jeg "bytte" denne i lava bow? Og hvor langt uti spillet kan jeg kjøpe nye rustninger? må jeg feks være en spesiell lvl før de kan kjøpes hos en blacksmith? eller er kanksje ikke dette så viktig? Mye å sette seg inn i her Har starta en knight og en thief men liker best knight foreløpig... Lage special weapons (feks: lava bow), gjør du hos blacksmith Ed. Men det forutsetter at han først får soulen fra bossen i 2-2 (flamelurker). Rustninger finner du etterhvert utover i spillet, enkelte kan vel også kjøpes fra merchants. Ulempen med rustning er at det blir ganske tungt å rulle/dodge.. Eksempel rustninger: Fluted armor finner du i 3-1, Gloom armor får du tak i ved å drepe Yurt the silent chief (3-2). Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 en liten ting til.. : Det der med balck/white tendency.. er det noe vits i å styre med det tidlig i spille eller er det for når en er i litt høyere lvl? Er bare soul lvl 34 nå. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 en liten ting til.. :Det der med balck/white tendency.. er det noe vits i å styre med det tidlig i spille eller er det for når en er i litt høyere lvl? Er bare soul lvl 34 nå. Du kan møte unike NPCs ut i fra black/white tendency, som regel er det snakk om å skaffe seg noen heftige våpen som forutsetter at du dreper vedkommende Så du bør nok være litt opp i level ja, med mindre du "trikser" litt :-) Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fiksa black tendency på 1-1 og fikk fatt i rustningen og skjoldet etter en laaang kamp mot hun der berta... Var jo kanskje litt low lvl så gjorde sinnsykt lite dmg på hun... Men det kjipe med dette er jo at armoren er for tung og kan ikkje bruke skjoldet ennå... hehe så må nok grinde litt souls for å levle opp litt Dette spillet blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Patney Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du burde finne Great ring of strength (eller noe), da kan du equippe mye tyngre saker. I siste delen av spillet brukte jeg den tyngste rustningen og det tyngste skjoldet (det som han tårnbossen bruker). Det var awesome. Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fant den ringen ja. Var jo midt i blinken nå Mangler bare ett fett sverd nå. Ser litt pinglete ut med det vanlige "starter" sverdet..(husker ikke hva det heter.) Prøvde meg på han fyren i masoleum i 1-1... men det var nok litt tidlig ja Da er det flamelurker neste Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Noen som har tips til hvordan man dreper Knights effektivt? De kan jo heale seg selv også, og føler det blir mest gambling når jeg angriper. Møtte nettopp to på en gang og de gibba meg når jeg klarte å trenge meg selv inn i et hjørne >_> Edit: Å "bryte" skjoldet deres funker visst tilfredsstillende for now Endret 17. desember 2009 av M@R7!N Lenke til kommentar
Patney Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen som har tips til hvordan man dreper Knights effektivt? De kan jo heale seg selv også, og føler det blir mest gambling når jeg angriper. Møtte nettopp to på en gang og de gibba meg når jeg klarte å trenge meg selv inn i et hjørne >_> Edit: Å "bryte" skjoldet deres funker visst tilfredsstillende for now Det mest effektive er å bruke skjoldet ja, men det kan være vanskelig å time, spesielt etter en god dose frustrasjon. Selv er jeg mer vant til å kutte de så mye jeg kan og rulle unna når de slår, og når jeg ser de healer forter jeg meg bort og slår de. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 ANmeldelse.. knallbra som vanlig. http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...21-Demons-Souls Er spillet så vanskelig som han sier eller ? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 For folk som er vant med spill som hele tiden håndholder spilleren, kan det være vanskelig. Men spillet burde være lett for alle når de lærer seg hvordan saker fungerer i Demon's Souls, selv slet jeg bare virkelig de første 5-10 timene. Etter det er det utfordrende, men med nok forberedelse går det meste bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som vet hvor jeg finner soul arrow tingen som guider ofte refererer til ? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som vet hvor jeg finner soul arrow tingen som guider ofte refererer til ? Det er en spell man kjøper av en av folka i Nexus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Excellente Det gjorde det langt lettere å ta tower knight på level 1-2 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ble kåret til årets rollespill på GT http://www.gametrailers.com/video/best-rol...g-gt-goty/60211 Nå er jeg overbevist, dette må jeg bare ha Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Til å være et nisjespill, er Demon's Souls blitt overraskende populært. Godt å se at folk har smak. Lenke til kommentar
EmpireNO Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Utrolig at Demon's Souls ikke selges i Europa. Det har fått årets beste rollespill og t.o.m. årets spill av GameSpot. Det er også det beste spille jeg har spilt i 2009 og det sier litt med titler som Uncharted 2, Dragon Age: Origins, Ratchet & Clank: ACiT, inFamous, Batman, MW2, etc. etc. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 har begynt på en ny runde nå, og er igjen ufattelig hekta! Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg virkelig, virkelig hater Flamelurker. Vet han kan slås med glitch/bug etc., men han er fortsatt en !"#¤%. Må bare legge fra meg hele greia tror jeg Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Virkelig? Jeg synes han var en ganske enkel boss så lenge man hadde med seg minst en annen. Det handler mest om å angripe han når det er klart og løpe vekk med en gang etter noen velplasserte slag, og gjenta. Hvordan spiller du spillet? Tenker på klasse/våpen. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Er Royal og bruker primært Soul Arrow. Har også Purple Flame Shield og Dragon Long Sword +1 på lur. Hovedproblemet her er nok aller mest at min tålmodighet ikke strekker til Endret 11. januar 2010 av Zahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå