Gå til innhold

Tråden om spillet: Demon's Souls

whaley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare et enkelt tips: Hold inn X og gjør bestemte bevegelser med kontrollen for å gjøre emotes raskere ;)

Får faen ta meg ikke til dette her. Definer "bevegelser med kontrollen" please! Har prøvd begge sticks, og direction pad, nutting works :(

Lenke til kommentar
Får faen ta meg ikke til dette her. Definer "bevegelser med kontrollen" please! Har prøvd begge sticks, og direction pad, nutting works :(

Ville egentlig være små-morsomt om du må bli såpass sint at du hytter med nevene, altså gjør 'bevegelser med kontrollen', og det alerede er definert. :-/

Lenke til kommentar

Ville egentlig være små-morsomt om du må bli såpass sint at du hytter med nevene, altså gjør 'bevegelser med kontrollen', og det alerede er definert. :-/

aha! har aldri likt de bevegelses greiene, og falt meg ikke inn engang at det var det!

Lenke til kommentar

På den oversikten over world tendency så synes jeg alltid de stenene har sett helt like ut. Hvordan ser det ut hvis det er white/black tendency?

Og hvor i helvette finner man meltstones? Jeg leste at de ild lizards kan ha de, men ingen av de har droppet noen sålangt hos meg. Jeg må resette buen min siden jeg har oppgradert feil, men jeg har bare funnet én meltstone i spillet sålangt.

Evt må jeg finne en ny composite longbow. Noen som vet hvor? Fant den første i 4-1.

Lenke til kommentar
På den oversikten over world tendency så synes jeg alltid de stenene har sett helt like ut. Hvordan ser det ut hvis det er white/black tendency?

Og hvor i helvette finner man meltstones? Jeg leste at de ild lizards kan ha de, men ingen av de har droppet noen sålangt hos meg. Jeg må resette buen min siden jeg har oppgradert feil, men jeg har bare funnet én meltstone i spillet sålangt.

Evt må jeg finne en ny composite longbow. Noen som vet hvor? Fant den første i 4-1.

Hvis det er white tendency så "lyser" steinene, hvis det er black tendency er stenene sorte.. Du ser forskjellen når du har endret tendency mot enten svart/hvit :)

Meltstone vet jeg ikke, har bare en sjøl.. og husker heller ikke hvor jeg fikk tak i den ;/

Lenke til kommentar

Men selv om jeg har dødd mange flere ganger i noen levels så ser alle stenene ut til å lyse like mye/lite. Og jeg har ikke pure black/white tendency i noen levels.

Hva er den mest effektive måten å oppnå enten pure white eller pure black world tendency?

Lenke til kommentar
Men selv om jeg har dødd mange flere ganger i noen levels så ser alle stenene ut til å lyse like mye/lite. Og jeg har ikke pure black/white tendency i noen levels.

Hva er den mest effektive måten å oppnå enten pure white eller pure black world tendency?

Det er visse kriterier for å få white/black tendency. Les i guiden (om du har den), eller på wikien som ligger på nett.. Feks; Når du dør i body form, så går du nærmere black tendency. Og når du dreper en boss går du nærmere white tendency (samtidig får du igjen body form også)

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at dersom du tar masse selvmord i nexus, ved å hoppe fra høyden, så vil tendency'en bli hvit.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at dersom du tar masse selvmord i nexus, ved å hoppe fra høyden, så vil tendency'en bli hvit.

Ved å ta selvmord i nexus, så skjer ingenting med world tendency. Fordelen med sucide i nexus er at man slipper å få minus på world tendency ved å dø i body form i en level (tror jeg ihvertfall :))

Forøvrig.. har du endel stone of ephimeral eyes (sp?), er det ganske enkelt å få pure black world tendency.

Bruk en stein slik at du får body form på en level, og så tar du selvmord på levelen. Gjenta samme prosedyre et par ganger og du har pure black på kort tid :) Pure white derimot er litt verre..

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det, KongRudi. Det eneste som påvirker en verden er ting du selv gjør i verdenen, å gjøre noe i Nexus burde ikke påvirke noe. Kanskje det funket for lenge siden før det var patchet skikkelig.

Glemte det viktigeste, å si at du må bruke den blå steinen (som du bare kan bruke når du er død) også, for hjelpe andre spillere.

Grunnen til at du må du i nexus, er at hver gang du dør utenfor, så blir verden litt mere svart.

Men hvis du hjelper noen andre levende spillere å ta bosser, og black phantoms så øker det world tendency'en kraftigest mot hvit er det jeg mente å ha lest. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Har nettop begynt på dette fantastiske spille :) men sitter med noen små spørsmål...

Har lest at disse soulene vi får fra bossene kan brukes til å få nye våpen?

Har nå hard demons soul fra armor spider bossen. Hvor kan jeg "bytte" denne i lava bow?

Og hvor langt uti spillet kan jeg kjøpe nye rustninger? må jeg feks være en spesiell lvl før de kan kjøpes hos en blacksmith? eller er kanksje ikke dette så viktig?

Mye å sette seg inn i her :)

Har starta en knight og en thief men liker best knight foreløpig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...