Erlendz Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Har bestilt Demon's Soul fra vgp.ca. Hvor lang tid tror dere det tar før jeg har det?Håper at jeg får det innen fredag Bor på østlandet. Vil tro det går bra. Endret 1. november 2009 av qweac Lenke til kommentar
whaley Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 vgp.ca er kjappe på levering Håper bare halloween event`en er ferdig snart.. lei av å bli 1 shotta alt for ofte Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jaaa, klarer ikke fortsette med main quest lol. En litt morsom ting som nettopp skjedde: Spilte litt coop med tilfeldige folk, så etter å ha banket noen stygge Black Phantom-skjelleter med gigantiske kjøttøkser på 5-2 vinket jeg dem til meg, bortsett fra at jeg vinket mot de stygge skatene som da fyrte av en sånn "brodd" rett på meg. Men åhhhhhhhhhhhhhh, jeg er så lei av alle de stygge fiendene som plutselig har dukket opp. Masse exp i det minste. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Flere enn meg som fortsatt sliter med pure black tendency? Har ikke blitt resatt hos meg ihvertfall.. Faen hvis Atlus har fucka opp Jeg gidder ikke slite slik som jeg har gjort siste to dagene, da lukter jeg restart, eller at spillet legges på hylla.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Er fortsatt sånn her også. Må si det irriterer meg veldig! Nesten så jeg heller begynner på et annet spill og legger dette nederst i bunken. Elsker virkelig spillet, men det er vanskelig nok for en nybegynner om det ikke i tillegg skal være slik... Endret 2. november 2009 av qweac Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg vet hva dere mener, selv på level 60 slet jeg en del. Samtidig så gjorde den ekstra expen at jeg steg fra level 60 til 85 siden i går. Og de burde i det minste neutralisere alle archstonene, etter to dager er det meste fortsatt sort her og. Jeg fikk vridd noen av stedene om til litt White Tendency midlertidig fordi jeg drepte noen av de nye Black Phantom-fiendene. Det varte ikke lenge. Men spillet er så tilfredstillende når man er sykt sterk og har noe av det beste utstyret. Anbefaler dere å fortsette, enten ved å gjøre ting saaakte eller bite i det sure eplet og begynne på nytt. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Samler litt sjeler på 1-2 ved å hjelpe andre, men er jo absolutt ingen av de jeg spiller med som fatter hvordan de skal komme seg over bruene. De dør jo som fluer, så jeg blir hele tiden slengt tilbake til min egen verden! *sukk* Endret 2. november 2009 av qweac Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 "Ryktene" går om at de nå settes tilbake til neutral om du går til title screen og logger inn igjen. Vet ikke om dette gjelder alle, men det er verdt å teste ut. Runnet det nettopp. Min første gjennomgang, av hva jeg håper blir mange. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hmmm, prøvde nettopp. Meldingen om halloween var borte, men alt er fortsatt helt sort når jeg kommer inn i spillet. Edit: Ser ut som om ting er tilbake til normalt etter en tur innom Nexus! Endret 2. november 2009 av qweac Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Flott! Endelig litt rettferdighet for de som ikke begynte å spille før nå. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 wee =) Spørs om man skal gjøre et forsøk på flamelurker etterhvert da.. Noen tips patney? Jeg bruker stort sett magic (soul arrow) på avstand, og spear/shield hvis de kommer for nærme Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Klarte sannelig 1-2 på første forsøk nå! Hmmm, hva i alle dager bør jeg bruke mine 12 000 sjeler på? Noen tips? Er Soldier med soul level 20... Har ikke prøvd noe magi enda. Kan det være noe? Endret 2. november 2009 av qweac Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) wee =) Spørs om man skal gjøre et forsøk på flamelurker etterhvert da.. Noen tips patney? Jeg bruker stort sett magic (soul arrow) på avstand, og spear/shield hvis de kommer for nærme Selv brukte jeg sverd og skjold. Men en generell regel for han burde være å holde seg bak han så mye som mulig, og backe unna på riktig tidspunkt. Pass på å holde deg unna hjørner, jeg erfarte at det er veldig lett å bli stengt inn i et hjørne hvor han får fri tilgang til deg. Han er ikke spesielt vanskelig, spesielt ikke om du har med deg noen folk qweac, med mindre du virkelig har tenkt å bruke magi tungt, så holder det med kanskje 10 i MP og Magic (om jeg husker statnavna riktig, ikke de jeg fokuserte mest på). Er greit med litt så du har litt long range-angrep mot fiender utenfor rekkevidde. Spesielt mot de dragene om du planlegger å beste dem noen gang. Edit: Intelligence og Magic var det. Endret 2. november 2009 av Patney Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har bestilt Demon's Soul fra vgp.ca. Hvor lang tid tror dere det tar før jeg har det?Håper at jeg får det innen fredag Bor på østlandet. Vil tro det går bra. Fikk akkurat mail fra VGP om at ordren min var sendt nå. Er det fortsatt håp for meg å få den i postkassa til fredag? Isåfall vet jeg hvor jeg skal handle spill hen i fremtiden! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Min brukte tre dager fra sending til jeg mottok det. Så ja, det er en god sjans for at du får kose deg med dette i helgen Lenke til kommentar
whaley Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg bestilte spillet på en torsdag, hadde det i postkassa på tirsdagen så vgp.ca er kjappe =) Hadde tidligere stort sett bare handlet på play.com, og de bruker jo fort to uker på leveringa.. så jeg ble smått overrasket ja :-) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan gjør man gestures til andre spillere i co-up? Som å vinke, bukke, osv.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lurte litt på de 'emotene' jeg også når jeg så video av andre spille, og lurer på om det kan være L3-knappen, siden jeg ikke husker å ha brukt den til noe. :-/ Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg fant ut, hold inne X så kommer noen emote valg opp. Jeezez! Jeg lurer på hvorfor alle jeg har spilt med i co-op så lang er så vanvittig mer effektive enn meg til å drepe fiender. Enten er de høyere levelet enn meg, eller så er det rett og slett bare jeg som er crap! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ett lite tips til dere som begynner, eller står litt fast: Ikke gå i den fella jeg gikk, og som er naturlig å gå i, at man spiller spillet i "rekkefølge". Etter at man har tatt første boss "phalanx", så åpner ALLE brettene seg, dvs første del av alle brett, og man kan gå til 2-1, 3-1, 4-1 og 5-1. Jeg spilte slik: 1-1,1-2 (1-3 er låst), 2-1, og møtte en vegg. Tjente ikke nok souls, fikk ikke levela, fikk ikke oppgradert, og alle souls ga lite i forhold til hva det kosta og gå opp level. Så prøvde jeg meg på 3-1, trangt brett, så jeg likte ikke første inntrykket. 4-1 derimot! Wow. Litt vanskeligere, men mye mye mer souls, og jeg hadde nå råd til alt. En annen ting er å raise magi staten til 10. Han ene NPCn i nexus prater ikke med deg nettopp pga av dette "go away brute!". Når man først har 10, så får man lov til å kjøpe spells av ham. Angående 4-1: Mange nye items her, bl.a. en hp gaining ring, og hp gaining skjold! Helt utrolig! Noen tips til ting man bør trade med kråka? Jeg la igjen silver coronet. De sverdene man finner her? Er de noe bra? Jeg har en scimitar +5 som jeg bruker, som overgår disse. Har ikke helt skjønt dette med forskjellige typer damage. Dog 2-1 så trenger man pierce, men ikke funnet andre typer monstre som er vulnerable mot andre typer damage. Angående repair equipment: Husk å reparere rustningen også! Dette hadde jeg helt glemt/eller ikke vist/skjønt. Kanskje en grunn til at jeg sleit litt også. Dette spillet er bare :love: Sykt mye bedre man blir til å spille etterhvert. Gleder meg allerede til andre gjennomkjøring. edit; http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage....;topic=51686760 les den for mange bra tips for nybegynnere Endret 4. november 2009 av -iL- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå