Gå til innhold

Tråden om spillet: Demon's Souls


whaley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til å spille i morgen :D

 

Whaley: Off, jeg kjenner den. Det samme fikk meg til å knuse glassdørene på TVbordet mitt.

 

knuste glassdørene faktisk.. hehe, hørtes drøyt ut :)

 

Prøvde coop igår også, festlige greier. Vi var 3 stk som spilte (1 i body form som invita 2 i soul form), og så dukka det opp en litt uheldig black phantom. Tipper han ble overraska når han så 3 stk storme mot han :-)

Lenke til kommentar

Hmmm, prøvde spillet litt igjen i dag. Trenger litt hjelp. Dette er veldig tidlig i spillet...

 

 

Var drager på alle kanter i den borgen, så kom meg tilbake til Nexus mens jeg enda var i live. Nå har jeg en del sjeler, men aner ikke hva jeg skal bruke dem til. Har forstått det slik at man kan bruke sjelene til å oppgrade karakteren sin, men finner ikke noe sted jeg kan gjøre det. Snakker til dama og hun sier bare noe tullball. Hva gjør jeg galt? Må jeg ha fullført noe før jeg kan oppgradere ferdighetene mine?

 

Lenke til kommentar

Jeg spilte litt i natt, tror Black Tendency greia har starta, for jeg fikk kjørt meg noe så jævlig :) Tror aldri jeg har dødd så mange ganger i løpet av en times tid..

 

Forøvrig soul level 32 nå, hadde tenkt å prøve meg på bossen i 2-2, men tror jeg må vente til BT greia er over..

Lenke til kommentar

Dette var bare helt håpløst. Mistet alle sjelene mine, ødela våpenet mitt og døde utallige ganger. Kommer absolutt ingen vei på 1-1 nå. I går kom jeg lett ganske langt, men i dag kommer jeg knapt framover. Må vel vente til i morgen... Synes det er direkte teit at min elendige karakter som er på laveste soul level også blir inkludert i dette!

Lenke til kommentar
Dette var bare helt håpløst. Mistet alle sjelene mine, ødela våpenet mitt og døde utallige ganger. Kommer absolutt ingen vei på 1-1 nå. I går kom jeg lett ganske langt, men i dag kommer jeg knapt framover. Må vel vente til i morgen... Synes det er direkte teit at min elendige karakter som er på laveste soul level også blir inkludert i dette!

 

Ikke gi opp på 1-1 ihvertfall :) Tror det er flere som gjør det. Når du er forbi phalanx (bossen i 1-1), får du mulighet til å levle stats etc. Gjør det hele mye enklere :)

Lenke til kommentar

Hvordan finner man it hvilke skills man trenger for å bruke et våpen. På nesten alle våpnene mine kommer det opp "you do not have the skills required to use this weapon properly" (ellerno sånt), men jeg ser ikke hvor det står hva jeg mangler til det.

 

Anngående bossen i 2-1:

 

 

Den svære edderkoppen. Hvordan slår man den? Først prøvde jeg å bli i den gangen man er i når man kommer inn, og dodge fireballs og angripe med soul arrow spell. Men jeg vet ikke om angripene mine nådde frem til den. Jeg holdt iaffal på en stund med det uten at den viste noe tegn til skade.

 

Så prøvde jeg å gå inn til rommet der den var men gikk jeg meg bare fast i noe web eller søyler og den drepte meg rimelig fort.

 

What gives?

 

 

Lenke til kommentar
Dette var bare helt håpløst. Mistet alle sjelene mine, ødela våpenet mitt og døde utallige ganger. Kommer absolutt ingen vei på 1-1 nå. I går kom jeg lett ganske langt, men i dag kommer jeg knapt framover. Må vel vente til i morgen... Synes det er direkte teit at min elendige karakter som er på laveste soul level også blir inkludert i dette!

 

Kan sikkert koble fra nettverket nå i Halloween, om du ikke ønsker totalt Black Tendency.

 

Anngående bossen i 2-1:

 

 

Den svære edderkoppen. Hvordan slår man den? Først prøvde jeg å bli i den gangen man er i når man kommer inn, og dodge fireballs og angripe med soul arrow spell. Men jeg vet ikke om angripene mine nådde frem til den. Jeg holdt iaffal på en stund med det uten at den viste noe tegn til skade.

 

Så prøvde jeg å gå inn til rommet der den var men gikk jeg meg bare fast i noe web eller søyler og den drepte meg rimelig fort.

 

What gives?

 

 

Er sannsynligvis strength du mangler, da mange våpen er forbundet til det.

 

Bossfight på 2-1

 

Klarte den på første forsøk selv, stod langt bak i gangen helt inntill veggen på venstresiden, så langt bak at Soul Arrow akkuratt ikke låste seg på fienden.

Så rett etter han hadde angrepet, gikk jeg bittelitt fram å låse og skyte på edderkoppen, etter ett skudd med soul arrow på den, så rygget jeg igjen.

Følte meg egentlig ganske trygg der jeg stod. hadde veldig god tid, og rullet unna angrepene hans noen ganger på den avstanden, men er litt usikker på om det var nødvendig. Går sikkert fint med pil-og-bue, eller armbrøstet også. :-/

Du skal se livet hans gå ned, så hvis du angrep en stund uten at livet gikk ned så har du sikkert bommet.

 

Lenke til kommentar

Ahh, er fortsatt sånn! Koblet meg nettopp fra nettet, men det fungerte heller ikke. Alt er fortsatt helt svart og jeg dør raskt... Endelig har jeg fri til å spille litt, så er det sånn.

 

Edit: Tok ut nettkabelen og startet en ny karakter, da ble alt normalt! Alt ble kjempelett nå! :p Fant den tidligere omtalte døren rimelig raskt... :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Er sannsynligvis strength du mangler, da mange våpen er forbundet til det.

 

Bossfight på 2-1

 

Klarte den på første forsøk selv, stod langt bak i gangen helt inntill veggen på venstresiden, så langt bak at Soul Arrow akkuratt ikke låste seg på fienden.

Så rett etter han hadde angrepet, gikk jeg bittelitt fram å låse og skyte på edderkoppen, etter ett skudd med soul arrow på den, så rygget jeg igjen.

Følte meg egentlig ganske trygg der jeg stod. hadde veldig god tid, og rullet unna angrepene hans noen ganger på den avstanden, men er litt usikker på om det var nødvendig. Går sikkert fint med pil-og-bue, eller armbrøstet også. :-/

Du skal se livet hans gå ned, så hvis du angrep en stund uten at livet gikk ned så har du sikkert bommet.

Er det ikke mulig å se noen plass akkurat hva du mangler for a bruke et våpen effektivt?

 

Jeg hadde en lignene taktikk selv på den bossen. Men jeg syntes det var veldig vanskelig å se om spellsene mine traff eller ikke. Skal prøve på nytt i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...