KongRudi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hadde besøk av en venn igår, og skulle vise han spillet.. Så fant vi ut at vi skulle teste å innvadere noens univers for første gang, humret og lo med meg selv, og fortalte at nå er han sikkert livredd, for å bli drept og miste alle sjelene sine. Uansett hadde knapt gått mer en 30 meter, før han kom stormende mot meg med svært skjold og ett digert flammende sverd, mens jeg skrek 'jeg er ikke klar', og ble drept iløpet av to slag.. Han så ikke så veldig livredd ut sa kameraten min. Artig.. Endret 21. oktober 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
Patney Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvordan bruker man sorte stener for å invadere andres univers? Minor spoiler angående sorte stener. En gang jeg la ut en blå sten ble jeg tilkalt, og plutselig var jeg inne i et stort rom full av stoler, en stilig cutscene ble spilt av og etterpå hadde jeg en rar spiral på hodet. Kunne ikke komme meg ut av rommet, da. Plutselig stod det på skjermen at jeg var suksessfull i å drepe et annet fantom, og fikk tilbake kroppen min. Jeg startet igjen i en helt annen verden enn den jeg la den blå stenen i da. Hva faen skjedde??? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Du finner bare den svarte sjel-steinen (fikk min når jeg drepte bossen på 1-2) i Inventory'en, og trykker 'Use item', akkuratt som du gjorde med den blå sjel-steinen. Vet ikke hva som kan ha skjedd i spillett ditt, kanskje har han som tilkalte deg, tilkalt flere spillere, og de drepte kanskje en boss, eller ett black-phantom som innvaderte dem mens du loadet levellet deres . :-/ Endret 21. oktober 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
whaley Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Igår spilte jeg gjennom 1-1.. Fascinerende spill er alt jeg kan si Jeg fikk kjørt meg bra, og døvva vel 3-4 ganger på hele levelen.. Både gruer og gleder meg til fortsettelsen =) Forresten, har skjønt det slik at man ikke kan selge items/weapons etc, hva gjør man da med ting man ikke trenger? Bare pælmer de fra seg? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hmmm...plutselig virker det som min Cling Ring er blitt dårligere. Når jeg bruker den har jeg bare 50% av total HP i stedet for 75% som jeg vanligvis har. Hvorfor? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Igår spilte jeg gjennom 1-1.. Fascinerende spill er alt jeg kan si Jeg fikk kjørt meg bra, og døvva vel 3-4 ganger på hele levelen.. Både gruer og gleder meg til fortsettelsen =) Forresten, har skjønt det slik at man ikke kan selge items/weapons etc, hva gjør man da med ting man ikke trenger? Bare pælmer de fra seg? Vær miløjøvennelig; lever utstyret til han fyren som tilbyr seg å passe på utstyret ditt i Nexus, slik at alle demonene slipper å vasse i søppel. :-/ Hmmm...plutselig virker det som min Cling Ring er blitt dårligere. Når jeg bruker den har jeg bare 50% av total HP i stedet for 75% som jeg vanligvis har. Hvorfor? Pleier ikke bruke cling-ringen selv, men på descriptionen tror jeg det står at man tar mindre damage i soul-form, ikke at man øker HP vel? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 kopiert fra Demon's Souls wiki: "Increases your Max HP in Soul Form by 40%" Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan nevne mitt første minus med spillet, og det er "ragdoll" fysikken til monstrene når du har drept de.. De spretter jo rundt til alle kanter når du kommer borti de ser helt håpløst ut..hehe Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan noen bekrefte hva de har betalt for spillet her? Om du må betale fortolling osv. blir prisen 700kr, men om de merker pakken som gave slipper du unna med ca 400kr. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 599 fra platekompaniet.no, gadd ikke å importere selv. Får spillet i morgen. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vurderer det selv, men ser det står; lagervare - midlertidig utsolgt, sendes innen 48timer. Er en liten selvmotsigelse det, men betyr det at de har et fjernlager eller hva? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan noen bekrefte hva de har betalt for spillet her? Om du må betale fortolling osv. blir prisen 700kr, men om de merker pakken som gave slipper du unna med ca 400kr. Hvis du bestiller fra vgp.ca så slipper du å betale toll/gebyr Jeg bestilte Deluxe utgaven fra de, og den kom fint fram i posten. De merker den med gift og verdi på 25 dollar.. ;-) Smarte folk.. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 vgp.ca har forøvrig også kjapp leveringstid, jeg bestilte på torsdag og hadde det i posten tirsdagen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 vgp.ca har forøvrig også kjapp leveringstid, jeg bestilte på torsdag og hadde det i posten tirsdagen Høres bra ut. Mitt ble sendt i dag. Satser på at jeg har det i løpet av neste uke da. Platekompaniet fikk det aldri inn, så avbestilte fra dem... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg bestilte dette nettopp fra vgp. Er forsatt usikker på om jeg har tålmodighet til vanskelighetsgraden og all repetisjonen som spillet bringer. Men jeg må nok spille det selv for å finne ut. Kan jo bli veldig bra dette, vi får se. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vurderer det selv, men ser det står; lagervare - midlertidig utsolgt, sendes innen 48timer. Er en liten selvmotsigelse det, men betyr det at de har et fjernlager eller hva? Det betyr nok bare at varen er på fjernlager, ja. Jeg bestilte på onsdag og spillet ble sendt i dag, så jeg kan ikke akkurat klage på leveringstiden. vgp.ca har forøvrig også kjapp leveringstid, jeg bestilte på torsdag og hadde det i posten tirsdagen Høres bra ut. Mitt ble sendt i dag. Satser på at jeg har det i løpet av neste uke da. Platekompaniet fikk det aldri inn, så avbestilte fra dem... Platekompaniet sendte ut mitt eksemplar i dag, så de fikk det altså inn til slutt. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hmmm, og jeg som avbestilte i går. Jaja, får det mye billigere... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Videogamesplus har det ikke inne atm ser jeg, så kanskje jeg kjøper uncharted der og demon's souls fra platekompaniet istedet Må jo ha begge, og uncharted får en ikke for udner 600 anyways :/ Lenke til kommentar
whaley Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Har et spm til den flyvende dragen i 1-2, kanskje en liten spoiler: Er det mulig å ta ned den røde dragen med bare soul arrow? Jeg har ikke nok STR til å bruke buen.. Vet ikke om jeg orker å farme souls kun for å booste STR til 18 akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå