Patney Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Åja, jeg så ikke den lange posten over før nå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 IL: Tror nok White Knight Chronicles stilles langt inne på JRPG-siden Takker. Ingenting for meg altså. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Var innom Gamestop en tur på lørdag, hadde med meg noen ps3 spill som var i PS3 bundle`n når jeg kjøpte maskina (men som jeg knapt har rørt siden jeg kjøpte konsollen). Endte opp med forhåndsbestilling av dragon age til kr 1,- Føler jeg kom greit ut av den, med tanke på at jeg knapt har brukt penger på de to spilla jeg bytta inn. Vurderer fortsatt demon's souls da.. så vi får se Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bestillte akkurat Demons souls fra renchi, gleder meg sykt til det kommer! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://www.gametrailers.com/video/review-h...ons-souls/57298 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bestillte akkurat Demons souls fra renchi, gleder meg sykt til det kommer! vennligst utdyp! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser Demon's Souls har fått 9/10 hos Gamestop.. ble litt overrasket der, men veldig bra for spillet da Trodde kanskje anmelderen kom til å trekke mye pga vanskelighetsgraden.. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvis jeg bestiller demon souls fra videogameplus.ca, vil jeg kunne spille det online? Jeg går utifra at jeg spiller på US servers, men vil jeg automatisk koble til EU når spillet kommer der? Eller vil det ikke fungere i det hele tatt? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvis jeg bestiller demon souls fra videogameplus.ca, vil jeg kunne spille det online? Jeg går utifra at jeg spiller på US servers, men vil jeg automatisk koble til EU når spillet kommer der? Eller vil det ikke fungere i det hele tatt? Er ikke planlagt noen release i EU.. Så du må nok pent nøye deg med å spille på US servers Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvis jeg bestiller demon souls fra videogameplus.ca, vil jeg kunne spille det online? Jeg går utifra at jeg spiller på US servers, men vil jeg automatisk koble til EU når spillet kommer der? Eller vil det ikke fungere i det hele tatt? Er ikke planlagt noen release i EU.. Så du må nok pent nøye deg med å spille på US servers Grunnen er vel at det koster for mye å lokalisere spillet. Så hvorfor bare ikke gi ut den amerikanske versjonen i Europa også? De aller fleste av oss skjønner engelsk bra, og hvis man "advarer" mot dette på coveret....? Jeg ser iallefall ikke problemet. Noen som har fått spillet enda? Jeg må dessverre vente til kollegaen min kommer tilbake til Norge. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Min kopi av Demon's Souls kom i dag! Herlige greier, gleder meg til å få spilt! Det var bare tre dager leveringstid, jeg er vant til å vente to uker når det er fra Amerika... Lenke til kommentar
whaley Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Min kopi av Demon's Souls kom i dag! Herlige greier, gleder meg til å få spilt! Det var bare tre dager leveringstid, jeg er vant til å vente to uker når det er fra Amerika... Ser fram til å høre dine erfaringer fra spillet Helst så raskt som mulig... *hint hint* Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Kan si litt om det jeg har fått gjort hittil, etter å ha tatt første boss... Jeg likte at man kunne lage egen karakter fullt ut, men det har ikke så mye å si for meg som bruker full rustning egentlig. Det første jeg ble møtt av var god musikk, har sikkert bare hørt to sanger enda siden det er ingen musikk i første bane ihvertfall. Jeg liker veldig godt systemet med at L1 er skjold og R1 er sverd (mens L2 er "parring" med skjoldet og R2 er kraftig angrep med sverdet) . Det fungerer veldig godt, og gjør at jeg lettere føler meg som karakteren i spillet. Man kan eventuelt bytte ut skjoldet med et skikkelig våpen og være en ekte dual wielder, eller motsatt, ha et skjold i hver hand Har ikke prøvd noe magi enda. De første minuttene tenkte jeg at jøss, dette spillet var da ikke så vanskelig. Men der tok jeg grundig feil, og døde hvertfall fem ganger. Det er ikke så nådeløst som det høres ut som, det gjelder bare å kjenne fienden og omgivelsene, noe man kommer til å gjøre etter å ha dødd noen ganger. Liker systemet med at det ikke finnes noen game over. Onlineegenskapene er veldig originale. Det er kult å finne en beskjed på bakken fra en annen spiller det står "Be wary of an enemy ambush" på, slik at jeg er forberedt mot fiendene som venter meg i rommet ved siden av. En annen morsom ting er at man kan finne blodpøler fra andres dødsfall rundt om kring, slik at man kan se hvordan de døde og ikke begå samme feil selv. Jeg har ikke funnet noen som har hjulpet meg enda da, de fleste bare faller ned høye stup eller noe liknende som er veldig synlige. Litt rotete erfaring, men jeg skrev bare det som kom opp i hodet mitt. Gleder meg til å spille mer og se hva mer jeg har i vente. Jeg anbefaler spillet veldig godt! Potensielt et av de aller beste spillene på PS3! Endret 9. oktober 2009 av Patney Lenke til kommentar
whaley Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Du bestilte fra vgp patney? Og da blir prisen ca 400? Hva med evt toll/mva? Har aldri brukt de før, men vurderer det.. Endret 9. oktober 2009 av whaley Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Prisen ble vel 420,- inkludert frakt. Har bestilt fra VGP tre ganger til sammen nå, og ingen av gangene har jeg betalt noe toll. Egentlig burde man kjøpe alle PS3-spill på VGP i protest mot de latterlige prisene i Norge. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Prisen ble vel 420,- inkludert frakt. Har bestilt fra VGP tre ganger til sammen nå, og ingen av gangene har jeg betalt noe toll. Egentlig burde man kjøpe alle PS3-spill på VGP i protest mot de latterlige prisene i Norge. Merker de pakkene med lavere pris da, eller merker de med GIFT? Vurderer å prøve en bestilling, men har ikke noe lyst å betale toll og annen mainnskit Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Alle pakkene mine er merket med $20 istedet for den ordentlige prisen, som er rundt 50-70 dollar Flinke, de. Edith: Endelig har jeg fått prøvd coop, som er fantastisk moro. Eneste er at de andre har en liten tendens til å suge, lol. Endret 9. oktober 2009 av Patney Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) ang. vgp.ca: Jeg fikk 4 DS-kontrollere, merket 'toy controllers 20$' og sjefen på jobben fikk RockBand-pakken med både gitar og trommer 'toy game 20$'. Men ville vært oppmerksom på at tollen kan finne ut av ting selv om det er merket ned i pris. :-/ angående Demon's Soul: Atlus ofisielle wiki: http://www.demons-souls.com/wiki/ Hvis du vil ha litt ekstra tips om spillet. Endret 10. oktober 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
Reshey Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Demons souls bra spill så langt. Dette beste nye spillet til ps3 så langt i år synes jeg. Hver kamp i Demon souls er spennende, hver mørk gang, og dør entre kan føre til en rask død i møte med en overaskende fiende som står på lur. Det føles mer ekte når en har litt klump i halsen, når en beveger seg i "demon" land. Demons souls er action rpg på sitt beste. Må helt tilbakers til Daggerfall for huske en tilsvarende følelse spenning og innlevelse. Karakter på spill : Obilivon 8 av 10 Demons soul 8 av 10 Daggerfall(pc) 9 av 10 (på den tiden det kom ut) Motorstorm 8 av 10 Call of duty MW : 8 av 10 Fifa 09 : 8 av 10 Assasins creed 5 av 10 (latterlig spill, hold inn x og automatisk til tops av høye tårn) Bioshock 5 av 10 (Greier ikke å leve meg inn i storyen, overdramatisert,urealistisk) Resistance 5 av 10 (En fps uten spilleglede,overdramatisert,urealistisk ) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Demons souls bra spill så langt. Dette beste nye spillet til ps3 så langt i år synes jeg. Hver kamp i Demon souls er spennende, hver mørk gang, og dør entre kan føre til en rask død i møte med en overaskende fiende som står på lur. Det føles mer ekte når en har litt klump i halsen, når en beveger seg i "demon" land. Demons souls er action rpg på sitt beste. Må helt tilbakers til Daggerfall for huske en tilsvarende følelse spenning og innlevelse. Karakter på spill : Obilivon 8 av 10 Demons soul 8 av 10 Daggerfall(pc) 9 av 10 (på den tiden det kom ut) Motorstorm 8 av 10 Call of duty MW : 8 av 10 Fifa 09 : 8 av 10 Assasins creed 5 av 10 (latterlig spill, hold inn x og automatisk til tops av høye tårn) Bioshock 5 av 10 (Greier ikke å leve meg inn i storyen, overdramatisert,urealistisk) Resistance 5 av 10 (En fps uten spilleglede,overdramatisert,urealistisk ) Litt merkelig å dra inn ikke rpg spill i sammenligningen Har du foresten testet Risen? Dessverre er det ikke til PS3, og 360 porten suger balle, så skaff det til PC, beste RPG spillet på mange år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå