-iL- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er Royal og bruker primært Soul Arrow. Har også Purple Flame Shield og Dragon Long Sword +1 på lur. Hovedproblemet her er nok aller mest at min tålmodighet ikke strekker til Ta med deg en par blå kamerater... Lenke til kommentar
whaley Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg virkelig, virkelig hater Flamelurker. Vet han kan slås med glitch/bug etc., men han er fortsatt en !"#¤%. Må bare legge fra meg hele greia tror jeg Jeg er også Royal, rullet rundt som en tulling, og spammet soul arrow ;-) funka fint det, selv om jeg var nære på å dø et par ganger.. Har du armor, legg deg fra deg, så ruller du mye kjappere Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fikk endelig drept Firelurker. Etter en del forsøk, så ble jeg feig og brukte skjelettet på venstre side rett etter inngangen til å "sette han fast". Tok Dragon God rett etterpå. Heftige greier om jeg kan si det selv Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Der kjøpte jeg spillet, har siklet lenge på det ja. Skal gjøre meg klar til å rage. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Bare å husk å smør deg inn med en stooor flaske tålmodighet. Ikke forvent at du kan rushe gjennom noe Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det har jeg forberedt meg på. Får se hvordan det går, bestilte på ebay, sender ifra korea. Tar nok sin tid. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 årets RPG på IGN: http://bestof.ign.com/2009/ps3/best-role-playing-game.html årets RPG & årets spill på gamespot: http://www.gamespot.com/best-of/platform-a...dex.html?page=4 Lenke til kommentar
whaley Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Etter en liten pause i Demon`s souls, har jeg nå tatt opp kontrolleren igjen Står fast på maneater bossen.. Merkelig nok blir jeg ikke drept av bossen, men at jeg ramler utfor kanten hele tida ;/ grr.. håpløst. Er litt for glad i å dodge tror jeg :-) Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Etter en liten pause i Demon`s souls, har jeg nå tatt opp kontrolleren igjen Står fast på maneater bossen.. Merkelig nok blir jeg ikke drept av bossen, men at jeg ramler utfor kanten hele tida ;/ grr.. håpløst. Er litt for glad i å dodge tror jeg :-) Noen som har noen tips? Bruk den søyla helt i enden av brua. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvis du vil ta begge på "rettferdig" vis så kan du prøve å skjule deg bak den store "fakkelen" i midten, da er du relativt trygg Hvis du vil være sleip - bue + en drøss med piler, ikke gå gjennom tåka men stå på utsiden og drep den første maneateren uten at han kan gjøre noe som helst. Når du har gjort det så går du inn og tar den siste på egenhånd Lenke til kommentar
whaley Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Da var maneater og penetrator nede :-) wee.. Tar lang tid mellom oppdateringer her, men det skyldes at jeg stort sett kun har tid til å spille i helgene. Vurderer nå å ta 4-2 og 5-2 bossene. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Endelig ferdi.. blir en stund til 2 runde brukte vel ca 45 timer Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gikk til anskaffelse av spillet for en uke siden og må si det er lenge siden jeg har spilt et til tider så frustrerende vanskelig spill som jeg ikke klarer å legge fra meg. Fantastisk bra spill som bare vokser på meg :-) Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Noen som fortsatt spiller? Hadde vært morsomt å ha noen og spille med Heter Kimmmmmmmmey på PSN (8 m'er) Send melding Lenke til kommentar
whaley Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Noen som fortsatt spiller? Hadde vært morsomt å ha noen og spille med Heter Kimmmmmmmmey på PSN (8 m'er) Send melding nja, la det litt på hylla når det var spilt rundt. Men vurderer å fortsette på ng+ og prøve å samle litt våpen trofeer Har du noen så kan vi kanskje bytte? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har bestilt Demon's souls fra komplett nå og lurer på hvilke class jeg skal velge. Jeg vil ikke ha nå stort, tungt våpen som er veldig treigt å angripe med, men jeg har en følelse av at et stort skjold hadde vært en idé. Er det soldier jeg burde gå for da? Knighten er vel heavy og treig har jeg fått inntrykk av. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har bestilt Demon's souls fra komplett nå og lurer på hvilke class jeg skal velge. Jeg vil ikke ha nå stort, tungt våpen som er veldig treigt å angripe med, men jeg har en følelse av at et stort skjold hadde vært en idé. Er det soldier jeg burde gå for da? Knighten er vel heavy og treig har jeg fått inntrykk av. Les demons souls wiki'n http://demonssouls.wikidot.com/classes Soldiers are a good choice for beginners who want an easier time getting used to melee combat. Lettere armert character jo kjappere er de, men så tåler de mindre også, noe som gjør det vanskeligere. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har bestilt Demon's souls fra komplett nå og lurer på hvilke class jeg skal velge. En del mener Royal er den beste å begynne med, ettersom da starter du med en manaregenereringsring og trenger ikke gå i nærkamp hele tiden. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har også hørt at en del sier at det er en kjedelig class å spille. Tror jeg går for soldieren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå