Gå til innhold

Er dette et verdig gullnummer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er 988 81 064 et verdig gullnummer?

Og hvor mye kan det være verdt?

Svar mottas med takk :new_woot:

Absolutt ikke. kun de fire første som er enkle å huske (og det finnes allerede x antall numre som starter med 988).

Hadde aldri betalt ekstra for det :)

beklager!

Lenke til kommentar

Meiner å huske at definisjonen på eit gullnummer er at det er fire like tall etterkvarandre, resten er visst som sølvnummer å rekne.

Sjølv har eg eit nummer beståande av like tallpar i synkande rekkefølge pluss 70 bakerst, XX YY WW 70

er langtfra noke verdifult nummer men eg er godt fornøygd med det likevell.

Skal nummeret til trådstarter virke attraktivt så må det i alle fall sorterast slik at like tall kjem etterkvarande i samme gruppe.

Lenke til kommentar

Hva er spesielt med 99 23 96 23? Er to tallkombinasjoner som gjentar seg en gang, thats it. Lo litt naar jeg leste paa VG om folk som pr0ver aa selge nummer som egentlig ikke er noe spesielle i det hele tatt. Eneste jeg anser som GULL verdt er nummer ala. 44445555 eller lignende.

Lenke til kommentar

Har lagt nummer mitt ut for salg på finn.no. Med prisen : 100.000, kanskje litt drøyt? Hva synes dere, er 100.000 mye for dette nummeret 99 55 55 77?

Takker for svar! :-D

Har lagt nummer mitt ut for salg på finn.no. Med prisen : 100.000, kanskje litt drøyt? Hva synes dere, er 100.000 mye for dette nummeret 99 55 55 77?

Takker for svar! :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...