SøtaBror Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hei, jeg har noen problemer med lyden på min netbook pc. Jeg har fått installert eeebuntu rett fra en minnepenn. Dette fungerte utrolig godt, både skjermdriver, det wlan driver, bluetooth driver og alt annet fungerer utmerket. Til og med hurtigtastene til asus fungerer (FN knappen). Jeg får lyd i høytalerene, men den har blitt betraktelig lavere enn når jeg hadde windows xp som var forhåndsinstallert på den. Den er såpass lav at når jeg har hodetelefoner på, så må jeg konsentere meg om hva jeg hører. feks når jeg ser en film. Så det er meget lav lyd både i høytalerene og utgangen til headsettet, så jeg tenker meg at det må være noe galt med instillingene i selve OS, og ikke noe hardware feil. Installerte spotify igjennom wine, har samme lydproblem der. Så ikke noe med programvare heller å gjøre. Har googlet litt for å se om jeg kan finne en løsning på problemet, men fant ikke noe av interesse. Noen forslag? Endret 21. september 2009 av SøtaBror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå