Jajakanskjedet Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 hei Når jeg har lagt installert spillene mine på usb loader, så virker de fleste. Men noen, bare krasjer! Når jeg trykker på det, blir skjermen svart, og ingen ting skjer. Og på noen spill, så blir skjermen svart, så restarter wiien seg. Kan noen hjelpe meg å få spillene til å virke? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Ingen som har en ide? Lenke til kommentar
thyraven666 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei. Jeg har en chipmod i min wii, men ser ut som det bare er usb loader som fungerer til den nye Mario. Noen mulighet til at du kan guide meg til få installert usb loader? Eller vet om noen guide sider som forklarer hvordan man går fram? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Hei. Jeg har en chipmod i min wii, men ser ut som det bare er usb loader som fungerer til den nye Mario.Noen mulighet til at du kan guide meg til få installert usb loader? Eller vet om noen guide sider som forklarer hvordan man går fram? Hei! Jeg hadde en del problemer med usb loader...etter ei stund fant eg ett program som heite coverfloader. Dette er samme prinsippet, (kjøre spel dirkete fra harddisk) bare at det er mykje bedre, og fleire spel virka. Det er og mykje lettare å installere det. Men eg kan ikkje hjelpe deg før du sei kallas versjon du har, 3.0 , 3,5 3,7, 4.0 , 4,1 osv... Når du har funne det ut, kan du sei det her, eller bare google ett raskt søk på "how to install wii coverfloader (så versjonen din) f.eks 4.0 Lenke til kommentar
thyraven666 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Takk for svar åssen finner jeg ut hva slags version jeg har? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Takk for svar åssen finner jeg ut hva slags version jeg har? Options (nede til venstre på wii menyen, så settings, så ser du det oppe til høgre på skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå