Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Motta signal fra lengre avstander

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurte på om det var mulig å få skaffet en liten (må være liten) USB-dongle for å kunne motta nettverkssignal og komme seg på nett? Problemet mitt her er at jeg kan ikke sitte ute på terrassen, fordi jeg mister signal. Finnes det noe jeg kan bare plugge inn sånn at den plukker opp nettverkssignaler fra en lengre avstand?

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei ser du er ute etter det samme som meg, ta deg en titt på wifi-link.com så finner du sikkert noe som kan hjelpe deg med rekkevidden.

Jada den der er sikkert god nok i massevis, men du kan jo også ta en titt på produkt nr 1079 det er en antenne du fester på dit interne wlan kort. fungere meget bra å er mye billigere.

ps kvaliteten på produkter hos dealexstreme er serdeles dårlige til tider hadde heller gått for den på wifi link da ja.

Lenke til kommentar
ps kvaliteten på produkter hos dealexstreme er serdeles dårlige til tider hadde heller gått for den på wifi link da ja.

Nå er det kvaliteten på wifi-donglen jeg linket til helt OK. Den har et meget bra chipset og normal build-kvalitet ellers også. Har en slik montert utendørs og rekkevidden er knallbra sammen med en yagiantenne.

Du anbefaler en løsning som trolig vil gi han 10 ganger svakere signal... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...