Gå til innhold

Komplett utsetter vareleveranse til neste dag - Med vilje?

Anbefalte innlegg

Først litt ros: Komplett har blitt utrolig flink med levering av varer. Før måtte en ofte vente 5-6 dager, men nå er det ikke lengere enn 24 timer.

Og så risen: Jeg bestiller oftest varer fra komplett om kvelden, siden det er da jeg har tid. Da har jeg oftest fått leveringsbekreftese kl. 10-11.00. Disse varene har jeg ofte bestilt mellon 22 og 23.00

Men i dag skulle jeg bestille noe som hastet, så jeg bestilte det kl. 07.30, før jeg gikkpå skole. Men nå (kl. 17.40) har jeg fremdeles ikke fått leveringsbekreftelse, og varene står fremdeles på plukkliste. Alle varene er på lager.

Det jeg mistenker er at komplett utsetter levering av varer til neste dag, hvorfor vet jeg ikke. Det skulle jo ikke ha noe å si om jeg bestilte det kl. 23.00 eller 07.30, det er jo ingen på jobb mellom dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel noe med hvor mye har å gjøre og evt. sykdom på lageret o.l.

I perioder med masse ordrer er det vel naturlig at de ikke greier å plukke ordrene samtidig med at de blir lagt inn.

En bestilling jeg hadde lå faktisk flere dager som plukkliste, og da fikk jeg vite at gutta på lageret var rammet av sykdom.

Men uansett hadde jeg vel satt pris på som ordren kunne stå åpen lengre hvis man visste at det ville vare flere dager før den ble plukket. Det er sikkert vanskelig å gjennomføre i praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...