Gå til innhold

[Løst]KRISE! Batman Arkham Asylum fungerer ikke... "BMLauncher har sluttet å virke"

Anbefalte innlegg

Krise!!! Vant et Batman Arkham Asylum til pc, og fikk det tilsendt i dag, men! det vil ikke virke... :dontgetit:

Helt i starten av installasjonen kom det opp en melding om at spillet kanskje kan krangle med lydopplegge på pcen osv. så når jeg har installert det ferdig og prøver å kjøre det kommer det opp en melding om at BMLauncher har sluttet å virke.

Så i "Readme" om det sto noe om problemet mitt, men fant bare ut at; "you must have DirectX 9.0c compliant drivers for your video card and sound card"... jeg har da de seneste driverne dvs. directX 10.0(hvertfall til lyden, regner med at det er samme dealen med skjermkortet...)

Noen som kan hjelpe?! tror dere det er så enkelt som å installere de gamle driverne?

PLIIIIX! trenger hjelp!

:new_woot:

BTW! specs:

- P5Q-pro

- gtx 285

- E8600 3,6GHZ

osv

Endret av Gork i Parken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Husket du å installere nyeste DirectX End-User Runtimes ?

Det er det som inneholder viktige DirectX komponenter mange spill må ha.

Last ned full pakke her:http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

Må også ha de nyeste skjermdriverne for GTX 285: http://www.nvidia.com/object/win7_winvista...90.62_whql.html (Vista\Win7 32-bit)

Nyest driver er optimalisert for Batman.

# Optimized for the latest PhysX gaming titles: Batman: Arkham Asylum and Darkest of Days.

Mer vet jeg ikke.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

OMG!... vel, endte med at jeg måtte reinstallere vista... men nå har jeg fått oppgradert alt, og håper det funker(funket på kompisen min sin pc som er så-og-si identisk med min egen...). Må bare installer litt standard ting først, og så hvis det enda ikke funker (etter at jeg har prøvd å installer alt annet) kommer jeg tilbake og klager litt mer^^

Btw! TUsen takk for respons...

:new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...