Gå til innhold

Siemens sx1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge tenkt på å kjøpe SE T610, men har funnet ut at jeg heller kommer til å velge SX1, fordi når SX1 kommer ut så kommer jeg til å angre noe inni sinnsykt på at jeg har kjøpt T610.

Jeg syns i tillegg at SX1 er mye finere enn det T610 er.

Lenke til kommentar
Jeg skal definitivt ha SX1, har allerede prøvd den et par ganger og er mektig imponert (den banker 3650 ned i støvlene).

Den kommer trolig til å koste rundt 4500,- uten abb. i starten.

Den kommer også til å banke s55 ned i støvlene (det er nok endel andre mobiler også). SX1 er nok en god mobil, tror du får mye for prisen. Tror ikke jeg har så lyst å kjøpe en, tror jeg holder meg til "vanlig" tastatur (jeg bruker ikke "vanlig" nå, nå er det pc tastatur til p800)

Lenke til kommentar

SX1 har ikke HSCSD, men ingen ser ut til å bruke det uansett. Dessuten er det svært få operatører som støtter det lengre. Her i UK er det kun Orange igjen...

SX1 leveres heldigvis ikke med et ubrukelig 16MB minnekort slik som 3650. Dette presser ned prisen og vi som har behov for MMC ville uansett kjøpt et på 128 eller 256MB. Endel har også MMC fra før. Mange av dem som venter på SX1 er enige i at dette er et klokt valg av Siemens 8)

Lenke til kommentar

Kameraet til SX1 er ikke ferdig enda, men det blir i allefall 640x480. Zoom på SX1 er nok digital slik som på 3650/P800 så det går selvsagt utover kvaliteten.

SX1 blir den første mobilen (ifølge Siemens selv) der man kan aksessere kameraet via java-applikasjon, så det kommer kanskje noen nyttige ting etter hvert.

Lenke til kommentar
SX1 blir den første mobilen (ifølge Siemens selv) der man kan aksessere kameraet via java-applikasjon, så det kommer kanskje noen nyttige ting etter hvert.

Dette trur jeg ikke stemmer. Las på ITavisen.no (mener jeg det var) at kamerafunksjonen til Motorola T720i aksesseresvia Java, både det programmet som tar bildene og det programet som redigerer bildet...

Lenke til kommentar

Selvsagt har SX1 Blåtann :)

Apropos det, SX1 er den første mobilen med BT-aksess i java :smile:

256MB MMC er vel ikke isalg i Norge enda. Et på 128MB koster 3-400 kroner.

Vedgy: oppgradering for å fjerne evntuelle feil har alltid vørt gratis på Siemens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...