Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]kåseri/essay om valg! trenger hjelp NÅ

Anbefalte innlegg

hei, vi fikk en oppgave på skolen om å skrive kåseri/essay om valg. valg man tar hver dag, dumme valg og sånne ting. er det noen som har ett essay/kåseri på lager ? tusen takk hvis det. jeg kommer nok sikkert til og endre littegranne på den da. men dette er veldig viktig. hjelp foort! :) spør hvis det er noe. :w00t:

Endret av tutuer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis læreren din kjenner deg godt nok, tror jeg han/hun vil skjønne fort hvis du har levert ett essay/kåseri skrevet av en annen person. hvorfor gjør du det ikke selv? jeg kan komme med tips om åssen du skriver essay/kåseri om du vil det.

det trenger heller ikke nødvendigvis være langt, bare innholdet er bra. dette er noe veldig mange ikke forstår. burde kanskje være på 1 side ca da

Lenke til kommentar

start med å tenk på ting som har med valg man gjør og konsekvensene av dette, så prøver du å skrive om disse valgene og prøv å ha en humoristisk holdning gjerne med noen milde overdrivelser.

tror nok lærern gjennomskuer deg om du kopierer eller baserer kåseriet ditt på noen andre sitt. og du lærer ingenting på det, tro meg jeg har prøvd meg igjennom hele grunnskolen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...