fredrik-fcb Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hei alle sammen! Jeg lurer på om dere har noen TIPS til COOP Multiplayer LAN spill til PC. Vi helst ha et der dere kan gjøre Storymode sammen, men det går hvis det er "bra" baner. Takker for alle tips! Unødvendig bruk av caps i emnetittel fjerna, og presisering lagt til.-ttt Endret 21. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei alle sammen! Jeg lurer på om dere har noen TIPS til COOP Multiplayer LAN spill til PC. Vi helst ha et der dere kan gjøre Storymode sammen, men det går hvis det er "bra" baner. Takker for alle tips! CoD 5, Garrys Mod (Steam) og seff CS og CSS, eventuelt Half Life 2 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 CSS med coop storymode? CoD 5 er det coop på.... Rainbow six vegas 1&2 Så kan du prøve Kane and Lynch: Dead Man's Chest. Fikk ikke prøvd coop, gjorde spillet bare alene, men tror det kunne blitt helt rått med andre... Lenke til kommentar
fredrik-fcb Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 CSS med coop storymode? CoD 5 er det coop på.... Rainbow six vegas 1&2 Så kan du prøve Kane and Lynch: Dead Man's Chest. Fikk ikke prøvd coop, gjorde spillet bare alene, men tror det kunne blitt helt rått med andre... Takker. Men Kane and Lynch: Dead Man's Chest. Er det veldig gammelt eller noe? Når jeg søker etter det på youtube, finner jeg bare masse annet drit. Men kan du gjøre alle banene på Cod 5 i storymode coop? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) De fleste i alle fall... Og det forbedrer spillet så innmarri mye! Kane and Lynch er ikke så utrolig gammelt.... Men det at jeg skrev Dead Man's Chest fikk meg til å tvile litt... Høres litt feil ut når jeg tenker meg om... Prøv å søk på Kane and Lynch Se denne, det er dette spillet... Endret 21. september 2009 av kjermy Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Army of two er obligatorisk å spille, navnet sier alt du trenger å vite... Jeg og en kompis (han kjøpte spillet til ps3) har da klart hele spillet på easey, medium og har snart klart alt på hard Lenke til kommentar
fredrik-fcb Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Bump. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kane & Lynch: Dead Men Dead man's chest er en Pirates of the Caribbean-film... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Co-op spill: COOP spill: Had to be done Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Had to be done Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå