Gå til innhold

Får ikke nye Firefox til å huske Diskusjon.no passord

Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg oppdaterte til siste versjon av FF, vil ikke nettleseren huske passordet til Diskusjon.no. Eller, dvs, passordet står ferdig skrevet inn, men jeg må hake av "husk meg" og trykke "logg inn" hver gang.

Noen som har opplevd det samme? ..og evnt. vet hva jeg kan gjøre ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Etter at jeg oppdaterte til siste versjon av FF, vil ikke nettleseren huske passordet til Diskusjon.no. Eller, dvs, passordet står ferdig skrevet inn, men jeg må hake av "husk meg" og trykke "logg inn" hver gang.

Noen som har opplevd det samme? ..og evnt. vet hva jeg kan gjøre ? :)

I Firefox, gå til Verktøy> Sikkerhet og se om det er noe som ikke "stemmer". Sånn som om "Husk Passord På Nettsider" er av eller noe.

Lenke til kommentar

Slett brukernavnet og passordet som allerede ligger inne og se om du får mulighet til å lagre det på nytt :)

edit: slett eventuelt diskusjon.no fra exceptions hvis den ligger inne ;)

edit2: Missforsto problemet. Hvis det er diskusjon.no som ikke husker deg så er det nok som NgZ noe krøll med cookies :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Slett alle cookies fra diskusjon.no og prøv igjen.

red: problemet sånn du skriver det (du vil slippe å logge inn i det hele tatt) er ikke at firefox ikke husker diskusjon.no, men at diskusjon.no ikke husker deg/nettleseren din, annsynligvis fordi det er noe krøll med cookiesene som skal sørge for at du blir logget inn automatisk. Huk passord-funksjonen til firefox gjør nettopp det - husker passord. Den logger ikke inn for deg.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...