Mojo Pin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei! Etter at jeg oppdaterte til siste versjon av FF, vil ikke nettleseren huske passordet til Diskusjon.no. Eller, dvs, passordet står ferdig skrevet inn, men jeg må hake av "husk meg" og trykke "logg inn" hver gang. Noen som har opplevd det samme? ..og evnt. vet hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei! Etter at jeg oppdaterte til siste versjon av FF, vil ikke nettleseren huske passordet til Diskusjon.no. Eller, dvs, passordet står ferdig skrevet inn, men jeg må hake av "husk meg" og trykke "logg inn" hver gang. Noen som har opplevd det samme? ..og evnt. vet hva jeg kan gjøre ? I Firefox, gå til Verktøy> Sikkerhet og se om det er noe som ikke "stemmer". Sånn som om "Husk Passord På Nettsider" er av eller noe. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Det går fint på andre sider enn diskusjon.no Passordet ligger inne, og "Husk passord på nettsider" er krysset av. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Slett brukernavnet og passordet som allerede ligger inne og se om du får mulighet til å lagre det på nytt edit: slett eventuelt diskusjon.no fra exceptions hvis den ligger inne edit2: Missforsto problemet. Hvis det er diskusjon.no som ikke husker deg så er det nok som NgZ noe krøll med cookies Endret 22. september 2009 av hernil Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Slett alle cookies fra diskusjon.no og prøv igjen. red: problemet sånn du skriver det (du vil slippe å logge inn i det hele tatt) er ikke at firefox ikke husker diskusjon.no, men at diskusjon.no ikke husker deg/nettleseren din, annsynligvis fordi det er noe krøll med cookiesene som skal sørge for at du blir logget inn automatisk. Huk passord-funksjonen til firefox gjør nettopp det - husker passord. Den logger ikke inn for deg. Endret 22. september 2009 av NgZ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Har slettet alle cockies, kjørt CC cleaner, og slettet alle passord lagret i firefox. Får fremdeles ikke diskusjon.no til å huske meg =/ Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Prøv: - Lukk Firefox - Start - kjør - %appdata% - Naviger deg fram til Mozilla\Firefox\Profiles\<navn på profilmappe> - Slett/rename cookies.sqlite og cookies.sqlite-journal Etter vil ingen ting bli husket fra noen steder, men forhåpentligvis vil du nå bare trenge å logge inn en gang før den husker deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå