moviemartin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hei alle kritikere! Tok dette bildet en dag jeg hørte noe bulder og brak utenfor stuevinduet, kom meg ut og oppdaget denne veggen av vann som kom imot meg. Jeg likte veldig godt det at det fremdeles var litt solskinn. Kan vel kalle dette et væromslag? Jeg har dratt litt i spakene i ps, men det er vel lov. Liker veldig godt uttrykket jeg har fått i dette bildet, forstørrelse på lerret er bestillt! Versågod gi kritikk! Exif 1/50 @ f/ 10 18-55 £ 18mm ISO 100 Originalbildet: Endret 27. september 2009 av moviemartin Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ja, flott bilde ...(horisonten kunne kanskje vært rettet opp noe). RandiA Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Veldig flott! Kanskje litt "soft" (med litt støy), mangler litt crisphet Men det taes igjen med alt været du har fått med. Synes det er et veldig bra bilde! Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Veldig fin stemning du har fått frem syns jeg. At du har fått med et lyn med en så kort eksponering var jo utrolig heldig. Blinkskudd! De to over meg har sagt etpar ting til å tenke på til neste gang. Lenke til kommentar
moviemartin Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 At du har fått med et lyn med en så kort eksponering var jo utrolig heldig. Blinkskudd! Må vel bare tilstå, er godt mulig at lynet er fra et annet bilde jeg har tatt... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg elsket dette bildet! Du har fanget en virkelig spennende situasjon. Føler ikke at jeg kan gi deg så mye kritikk, men jeg får litt lyst til å vri på hodet når jeg ser på det... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Synes skyene i overkant blir for urealistiske, og bærer preg av sterk redigering. Redigering er greit, så lenge det ikke virker desperat. Det at du kopierte lynet fikk straks bildet til å virke mindre innflytelsesrikt for min del. Endret 22. september 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 fint bil Men... lynet ser ut som ett hår på filmen skyene ble for mye dratt frem, de skriker at du har brukt for mye fill light. dra heller det tilbake så kanskje lynet ser mer realistisk ut. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Bra forsøk, men synes likevel himmelen er dratt litt for langt mot det ekstreme. Jeg skulle gjerne sett en bein horisont. Endret 23. september 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
schester Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Må verkeleg sei, for eit enormt bilde. Lynet og "virvelvindane" passa berre heilt episk ilag. CREDS Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 kunne du lagt ut originalen og? synes ellers det er ok. hadde lynet vært originalt, hadde vi vel fått høre det til gangs Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Synes lynet ødela mye rett og slett. Ble for uekte. Lynet burde ha lyst opp skyene. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Lynet ser kanskje ikke helt bra ut nei, la ikke merke det før det ble påpekt, og det ser bare helt snodig ut. Ellers likte jeg det veldig godt, dramatikken du har fått fram og fargene er jo helt knall! Du burde kanskje tone ned redigeringen bittelitt som en del andre har påpekt, og rette opp horisonten Endret 26. september 2009 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Likte bildet veldig godt. Men lynet ødela bildet litt egentlig. Lenke til kommentar
moviemartin Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 La ved originalbildet i 1. posten nå. får se om jeg gidder å laste opp en vesjon uten lyn også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå