wear Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, Dama trenger snart ny mobil og da er det så klart viktigst at den ser bra ut, noe som da innebærer at den helst skal være rosa. Hun er innflytter her i byen og har ikke peiling på hvor noen ting er og har dårlig stedsans, derfor ser jeg helst at telefonen har (innebygget) GPS. Et annet vikitg aspekt for min kjære er at den heller ikke kan koste så mye (i værste fall så bare sier jeg at den er billigere og sponser resten selv). Har prøvd å søke litt rundt, men det virker som at det kan være litt vanskelig å finne en rosa GPS-telefon. Noen tips? Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, Dama trenger snart ny mobil og da er det så klart viktigst at den ser bra ut, noe som da innebærer at den helst skal være rosa. Hun er innflytter her i byen og har ikke peiling på hvor noen ting er og har dårlig stedsans, derfor ser jeg helst at telefonen har (innebygget) GPS. Et annet vikitg aspekt for min kjære er at den heller ikke kan koste så mye (i værste fall så bare sier jeg at den er billigere og sponser resten selv). Har prøvd å søke litt rundt, men det virker som at det kan være litt vanskelig å finne en rosa GPS-telefon. Noen tips? SE w595 finnes i rosa og har a-gps (google maps) visst du rekner det som en god nok gps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå