Gå til innhold

Lignende musikk som denne!

Kjekssjokolade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, mitt namn er Gregers og eg har lang erfaring innan musikk. På seint 80-tal var eg på midlertidig medlem av pop-funk/groove-gruppa Løvetemmarane. Eg spelte keyboard, og var ikkje reint dårleg tør eg påstå. Dersom eg har vore til hjelp takkar du meg vel for det, sidan eg har lang erfaring innan området.

Gregers ut.

Lenke til kommentar

Inga orsak! Som sagt har eg lang erfaring innan dette så det er berre å spørje iveg.

Ynskjer gjerne at de tar dykk tid til å høyre denne sangen, Løvetemmarane - Kvifor er eg alltid eg nede?

Betre keyboardsolo skal ein leite lenge etter i norsk pop-funk/groove-miljøet på seint 80-tal.

Gregers ut.

Lenke til kommentar

prøvd å leite rundt for jeg likte den sangen selv, selv om jeg ikke er no glad i electronica type musikk (eller programmert musikk generelt, men detta hadde atmosfære)

det nermeste jeg kom til å finne akkurat den sangen er hjemmesida til de jeg "tror" lagde den sangen, som er http://www.soundofoo.se/ som er en ringetone produsent av no slag. jeg fant ikke sangen i noen av pakkene der.

hvis du leter etter lignende musikk så er ofte electronica ganske nerme dette, sånn som røyksopp osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...