Gå til innhold

Klær i veldig store størrelser!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Prøvde å søke rundt på forumet, men fant ikke noe som handlet om dette temaet. Jeg lurer på hvor jeg kan finne klær for overvektige. Er selv overvektig og liker ikke å gå rundt på gata blant andre folk, så det går for det meste i å handle på nettet eller bruke klær jeg får i julegaver osv. Problemet er at det er vanskelig å få gode råd til hva som er kult/passer sammen osv. ved å handle på nettet. Jeg føler jeg har dårlig smak og vet ikke hva som er bra. Ergo blir ikke resultatet særlig vellykket.

 

Mulig jeg derfor må krype til korset å ta en tur til sentrum å spørre noen som har peiling. Har gjort dette et par-tre ganger og det har bare endt med at de ikke har min størrelse(langt ifra faktisk). Det er så utrolig flaut å få denne setningen servert i trynet. Hater det! Dette slipper jeg heldigvis når jeg handler på nettet, men hva hjelper det når klærne ikke passer sammen, eventuelt ikke passer kroppen min.

 

Er det noen overvektige kjendiser jeg kanskje kan kopiere stilen til for å se noenlunde kul ut? Kanskje dette er veien å gå. Hvordan går dere andre overvektige frem for å få tak i klærne dere trenger? Hvilke butikker handler dere i, hvem har de beste klærne i store størrelser osv. Har ikke hørt om noen butikker i byen(Trondheim) som har klær i min størrelse i hvert fall. Hadde vært konge med en butikk man kan gå i uten å føle man blir ledd av med en gang man snur seg.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dressman har en butikk som går under navnene "Living Large by Dressman" eller "XL dressman". Litt forskjelling rundt omkring. Så vidt jeg har fått med meg fører de opp til 10XL. Kan hende de har denne i Trondheim også :) Det bør jo være mulig å finne noe fint der.

 

Skjønner at du har en kjip situasjon og håper du finner en løsning på klesproblemet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...