LFL Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg er på jakt etter best mulig gamer pc for 8000-9000. Vil ikke bygge selv. Har lyst at spill som MW2 skal kunne kjøres på high uten problemer. Har sett på noen gamermodeller på komplett.no, men er litt usikker på hvordan jeg eventuellt skal konfigurere disse best mulig innenfor mitt budsjett. Gidder noen å hjelpe meg?? Endret 21. september 2009 av LFL Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skal pc'en bare brukes til gaming? Lenke til kommentar
LFL Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 PCen skal også brukes til dokumentbehandlig, surfing, høre på musikk og andre "basic" ting. Men skal brukes til mest gaming og det er første pri. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 ingen hjelp å få?? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis du ikke vill bygge en selv så må du jo bare ta en av de som komplett tilbyr Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvis du ikke vill bygge en selv så må du jo bare ta en av de som komplett tilbyr Det jo det han er usikkert på!!! det finnes jo endel på komplett. har ikke løst å lage et oppsett nå men om den bare skal brukes til gemain i støste del er det vel best å går for en dual core. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Takk for dual core tipset, fikk luket ut noen maskiner nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå