Re-Offender Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hm. Prøvde den nye driveren/softwaren, og jeg får ikke noen GPS "knapp". Er nøyaktig slik det var før jeg oppdaterte. Stikk inn et SIM-kort i maskinen, det spiller ingen rolle om det er et aktivt eller uaktivt simkort, eneste som teller er at du har PIN til dette eller at kortet er ulåst. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 GPS-delen i kortet virker også om du ikke har aktivt SIM-kort i maskinen, men det må være et SIM-kort! Takker, da dukket "Gps knappen" opp hos meg også. Fint at du kom med denne oppdateringen i førsteposten. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 "alle" 3G-kort har GPS Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 "alle" 3G-kort har GPS Jøss.. Sånn som i ekte satelitt-mottaker (GPS) eller at de bare beregner posisjonen via GSM nettet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke snublet over noen enda uten satelittmottaker. Begge mine maskiner med 3G-kort har det, selv min kamerats Eee. EDIT: Eee'en er vel moddet. Endret 8. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 funker det progammet i windows 7_ Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 hmm jeg får ikke en fix på gpsen progammet startet jeg kan koble til hdspa men ikke gps, noen ider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå