hacek Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, Jeg har et Sapphire Radeon HD 4890 1GB GDDR5, og tenkte å kjøpe meg et til for å sette i crossfire. Lurte bare på en ting. På kortet mitt har jeg en verson som heter følgende: "PCI-Express 2.0, DVI-I, native-HDMI, HDCP, DisplayPort, Lite-Retail" Det jeg tenkte var å kjøpe et annet ett nå med andre utganger. Vil det være mulig, så lenge jeg kjøper et "Sapphire Radeon HD 4890 1gb gddr5"? Hvor går egentlig grensen for hva man kan sette i crossfire? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Så lenge det er 2 stk 4890 vil de fungere i Crossfire, uavhengig av produsent og klokkefrekvens. Lenke til kommentar
hacek Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Aha, supert! Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Så lenge det er 2 stk 4890 vil de fungere i Crossfire, uavhengig av produsent og klokkefrekvens. er man ikke da nødt til å klokke ned det raskeste, slik at de blir like kjappe? correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Det skjer vel automatisk. Tror faktisk mange av kortene i 48xx serien kan kjøres i CF. F.eks et 4870 og et 4890, men det anbefales selvsagt ikke Edit: Du bør forsikre deg om at HK'et ditt støtter Crossfire og at du har crossfirebroer som er lange nok til å dekke kortene dine før du gjør noe mer. Endret 21. september 2009 av Komakino Lenke til kommentar
hacek Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Alt annet er i boks, HK støtter og jeg har broer som er lange nok. Endte med å bestille et til 4890 fra samme produsent, bare litt andre utganger. Så alt er vel ordnet:) Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da går det nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå