pululf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei. Noen ønsket seg en tutorial på hvordan jeg laga den cola-flasken min, så her er en rask tutorial. Den er laget i Cinema 4D, men personer som er skilla i andre 3D-programmer skjønner sikkert hva som skjer. Husk at dere ikke vil kunne se en drit når dere rendrer ut hvis dere ikke har noe som flaska kan reflektere. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Ingen som egentlig hadde bruk for dette? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er sikkert noen Pululf Men kan hende at de ikke gir liv fra seg før om en liten stund (ikke glem, ikke alle er så veldig aktive på forumet) Lenke til kommentar
Rawbii Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg bruker denne tutorialen nå, veldig bra stå på!! :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så flott ut denne, men kunne jeg fått mer detaljer. Er helt fersk i Cinema4D, bruker helst Blender. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hmm, interessant. Vi har nettopp starta 3D på skolen og skal holde på til mars, og vi sku begynne med å tenke på det første vi vil fikse allerede i dag, så hvorfor ikke en cola-flaske. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 hvilket program bruker du, datasmurf? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Interessant. Men jeg sitter med 3DS max '08 og skjønner fortsatt ikke stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå