Gå til innhold

[Løst]Korleis fakturerer Telenor dersom ein brukar breibandet berre av&til?

Anbefalte innlegg

Hei!

Det eg lurer på er korleis Telenor fakturerer f.eks. Av&til dersom ein opprettar det f.eks. 21. september, evt at ein berre har det nokre få dagar om gongen. Må ein betale 99 kr. dersom ein har det i 5 dagar, eller slepp ein unna med 99*5/30. Kan ein bruke 500 MB på desse 5 dagane, eller må ein betale ekstra dersom ein kjem over 500*5/30.

Dersom ein aktiverer tilleggstenesta f.eks. ein fredag kveld, vil ein då berre kunne setje i gong å bruke det gratis same kvelden? Dersom ein fjernar det på ein fredags kveld, vil ein då sleppe å betale for det fram til måndag?

Håpar nokon kan svare på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bredbåndet fra telenor blir solgt/levert på månedsbasis.

hvilket abo er det du tenker på som koster 99?

er det mobilt bredbånd du snakker om? ser iallefall ikke adsl til den prisen du skriver.

vis det er den av&til du sikkert til(som kanskje går frem av tittelen din), så betaler du fast 99Kr for å ha abonnementet(148,- vis du må ha modem), som gir deg 500MB i måneden inkludert i prisen over det så er det 1.5 per MB opp til og med 599,- maks per måned.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Eg er klar over at ein har makspris på 10 kr. dersom ein ikkje har fastpris. Likevel lurer eg på korleis det virkar dersom eg legg til dette som tilleggsteneste f.eks. akkurat no. Kan eg då surfe gratis resten av kvelden, eller må eg betale 10 kr. per dag dei fyrste par dagane? Eller må eg kanskje vente heilt til 1/10 for å surfe gratis dersom eg vel Av&til?

Når ein har fastpris fell maksprisen vekk. 1,50 per MB vert mykje pengar dersom ein lastar ned 500 MB på dei 9 siste dagane av september, og berre får ca 150 MB gratis. Difor ynskjer eg å vite korleis dette fungerer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du oppretter Av&Til f.eks 25 oktober og sier det opp 30 oktober, betaler du ca 99/30 * 5. rundt en 16-17 kr. vil jeg tro :thumbup:

Så er du flink så får du brukt 500 mb på den perioden :D

Går du over 500 mb før du sier det opp må du betale pr mb.

Endret av Thumose
Lenke til kommentar

Takk for svar. Det enda med at eg skaffa meg eit eige sim-kort hos ein forhandlar (Telekiosken). Dermed kan eg surfe ubegrensa i to månader til 0 kr. Forhandlaren sa at det var 0 kr. i etablering, men etter å ha ordna sim-kortet skulle han faktisk ha 100 kr. for det. Er slikt lov?

Forresten, så er det rart at det ikkje står noko på "mine sider" om bindingstid. Det skal då vel ikkje vere mogeleg å surfe gratis i to månader, for så å seie det opp? (For min eigen del vert det uansett ikkje aktuelt å seie det opp med det fyrste.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...