Lampen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei alle sammen. Når jeg skrur på pcen får jeg meldingen: boot from disk or dvd - Failed t boot, insert system disk. Noe lignende som står, så kommer jeg ikke lenger. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har du nyleg formatert disken ? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Nei, og sist gang jeg skrudde av gjorde jeg ikke noe spessielt før. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Satte inn hovedkort cd., da fikk jeg opp: IDE drive doesnt exist or all partitions ... sånn ca. Lenke til kommentar
zvein Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ta ut alle minnepenner, disketter og CD/DVD du har i maskinen din og start maskinen på nytt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sjekk boot-rekkeføle i BIOS. Sjekk at oppstartshardisk er koblet riktig (For IDE også rktige jumpersettinger). Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hvordan skal boot rekefølge være? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 CD HHD ingen ingen Det fungerer bra, men du skal sette inn OS disk nå, og trykke fix startup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå