Javeljavel Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Familie og Venner av Alexander Ness har min dypeste medfølelse. Håper Tosken som kjørte på ham får 20 år og lappen inndratt for alltid. Men her i landet sier han vel bare at han ikke husker noe, og slipper fri. En jente (19) fra nabolaget mitt ble påkjørt og drept for et år siden. Han som kjørte på henne var en fyllekjører med 3 dommer for fyllekjøring fra før. Han sa han skulle skifte CD og fikk bare et par år. DRITTLOVER Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Han sa han skulle skifte CD og fikk bare et par år. Tror du at han skulle det!? Det er forsvareren som har gjort sitt der tenker jeg... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Familie og Venner av Alexander Ness har min dypeste medfølelse.Håper Tosken som kjørte på ham får 20 år og lappen inndratt for alltid. Men her i landet sier han vel bare at han ikke husker noe, og slipper fri. En jente (19) fra nabolaget mitt ble påkjørt og drept for et år siden. Han som kjørte på henne var en fyllekjører med 3 dommer for fyllekjøring fra før. Han sa han skulle skifte CD og fikk bare et par år. DRITTLOVER Fyren som kjørte på Alexander Ness hadde ikke lappen engang... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Det er sykt det som skjer her i verden! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Alexander ble begravet på Fredag på Nenset kirke. R.I.P Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 kondolerer Dommen i Norge for å drepe en er FAN mæ mindre enn å snyte litt på skatten!! Lenke til kommentar
ripset Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 R.I.P. Min dypeste medfølelse med familie og venner Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg håper at Alexander kom til et bedre sted Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Dommen i Norge for å drepe en er FAN mæ mindre enn å snyte litt på skatten!! Er dette bare synsing, eller har du noen begrunnelse? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 jeg kjørte med alex 1 time før dette skjedde det siste ordet han sa var at han skulle hjem å bue:( han kjøpte grandis på shell i porsgrunn ....bah baaad ass vi kosa oss mye som 17/16 åringer Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg kondolerer til de pårørende. Håper gjerningsmannen får ett ødelagt liv. 21 år er forresten ikke nok. I Norge blir man aldri sittende i fengsel i 21 år, uansett hva man gjør. Blir man dømt til 21års ubetinget fengsel, blir man maks sittende inne i 15 år. Utrolig trist når slikt skjer. Gutten mister livet på grunn av ren idioti. Tragisk, rett og slett. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Får vel kondolerer slik som alle andre her, han er en av mange som har dødd i trafikken. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 I 2003 skjedde det noe veldig tragisk ved Porsgrunnsbrua. I år er det fem år siden dette skjedde, og jeg velger derfor å stenge tråden i respekt til de pårørende og involverte parter. Jeg håper på forståelse for dette. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg