kattefot Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei Jeg fant denne i dag, etter at jeg irriterte meg grenseløst over å ikke komme inn på skolenettet med dataen min. Aircrack-NG skal i følge det jeg har lest greie å sniffe opp wpa-koden. Er det for godt til å være sant? Noen som har noe erfaringer med programmet? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 det funker i linux iallefall. har selv brukt det fra backtracker usb boot, i windows så skal det vist funke men de som har lagt programmet gir ingen brukerstøtte. jeg fikk det aldri til å fungere under windows. å kjøre aircrack for å få tilgang på lukket nettverk er stregnt tatt ikke lovlig vel. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Å sniffe WPA-nøkkelen for å få tilgang til et nettverk man ikke skal ha tilgang til er datainnbrudd. Er det sånn at man skal ha tilgang til nettverket igjennom å være student eller ansatt, så skal man kunne få utlevert nøkkelen på skolen hos IT-ansvarlig e.l. Tråden stenges da den oppfordrer til lovbrudd. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg