The Stig Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Rallykongen Colin McRae er dessverre død, men Dirt 2 bærer navnet hans videre. Les mer Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Denne leverer definitift inn en god søknad til høstens bilspill-innkjøp hos meg! Om det ikke blir flere bilspill innkjøp da... Men sånn ca. hvor mange biler har man å velge mellom? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Huff, kommer til å bli en dyr høst dette her Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bare synd spillet ikke har noe som helst med Rally og gjøre, altfor X-games fokusert for min smak Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ser ut som nydelig grafikk, gleder meg allerede. Får håpe det ikke blir like irriterende som Dirt 1. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Noen som veit om man kan spille split-screen? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er ingen mulighet for split-screen, desverre... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Og såklart så kommer pc versjonen 2 mnd etter.. typisk.. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 eneren er bedre. dette ble for ensformig og repeterende. alt for få baner og alt for lite rally. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ingen split screen, nei? Da blir det absolutt ikke noe kjøp. Ekstremt irriterende! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det i det hele tatt noen av de store bilspillene i høst som har splitscreen? Synes det er litt irriterende uten, jeg og... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vil tro GT5 får split-screen Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 GT5 får sikkert støtte for to spillere. Skal man ha fire er man vel nesten begrenset til MotorStorm: Pacific Rift, Mario Kart Wii og det kommende Blur. Noen som kommer på flere? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 De burde kutte ut McRae navnet, og heller kalle det Ken Block: Dirt2. Nå har de beveget seg så langt som det er mulig å komme fra den opprinnelige CMR serien. Det er null WRC elementer igjen i dette. Jeg virkelig elsker å spille rallyspill, men syns dette spillet suger hardt !!! Dette er x-games på hjul for amerikanske unger. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 De burde kutte ut McRae navnet, og heller kalle det Ken Block: Dirt2.Nå har de beveget seg så langt som det er mulig å komme fra den opprinnelige CMR serien. Det er null WRC elementer igjen i dette. Jeg virkelig elsker å spille rallyspill, men syns dette spillet suger hardt !!! Dette er x-games på hjul for amerikanske unger. Helt enig. Synd ikke anmelder ser realiteten i dette. No buy for min del. Kanskje hvis jeg får det til en hundrelapp.... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det mulig å få tak i et ordenlig rally spill til PS3? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Og såklart så kommer pc versjonen 2 mnd etter.. typisk.. Pc-versjonen benytter DX11, og da er det greit å vente til både Win7 og neste generasjon skjermkort er på markedet før lansering. Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er null WRC elementer igjen i dette. Jeg virkelig elsker å spille rallyspill, men syns dette spillet suger hardt !!! Dette er x-games på hjul for amerikanske unger. Helt enig. Synd ikke anmelder ser realiteten i dette. Er det ikke bedre at anmelder baserer sin anmeldelse på sitt inntrykk av spillet? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er null WRC elementer igjen i dette. Jeg virkelig elsker å spille rallyspill, men syns dette spillet suger hardt !!! Dette er x-games på hjul for amerikanske unger. Helt enig. Synd ikke anmelder ser realiteten i dette. Er det ikke bedre at anmelder baserer sin anmeldelse på sitt inntrykk av spillet? De fleste reviews jeg har lest, nevner at dette spillet er så langt i fra de orginale Colin McRae spillene som overhodet mulig, noe han ikke tar tak i. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det ikke bedre at anmelder baserer sin anmeldelse på sitt inntrykk av spillet? Tjæh. Mange mener en anmelder burde kjenne til fenomenet som spillet han eller hun omtaler handler om. Jeg, som personlig synes fotball generelt er grisekjedelig, foretrekker fotballspill uten dommer, offside og slikt tull, og kunne gitt et sånt spill toppkarakter, men leserne har sikkert en større interesse for sporten og ville følgelig reagert på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg