zaiko Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, nå nyligt krasjet hoved hardisken min etter noe styr med Windows 7... SÅ nå har eg installert Windows XP Pro, men han vil ikkje godta driverene! Dette er ein Acer Aspire M5630 alle driverene er hentet fra Acer.no/drivere. har fått nokre av dei til å fungere men Lan og Modem driverene funker ikkje. Help plz! Eg er litt blank på området, har sendt mail til Acer. Skulle gjerne ha ringt men 10kr pr min er litt for dyrt - Zaiko Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du valgte xp prox32, hvis det er 32 bit os du har instalert, og valgte Norsk, hvis det er norsk os du har, og All Fungerer ikke denne lan driveren? Lenke til kommentar
zaiko Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Du valgte xp prox32, hvis det er 32 bit os du har instalert, og valgte Norsk, hvis det er norsk os du har, og All Fungerer ikke denne lan driveren? Har ikkje fått testet enda men din "versjon" var minst 4mb større enn den på Acer sine sider, så thx. Trur den vil funke, kommer med betre svar om ikkje så altfor lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå