|Ch1p Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Før jeg skulle på TG i år kjøpte jeg meg en wd120 gb hardisk...jeg hadde ikke plass på hovedkortet til en ny hard disk, så jeg skaffa meg en controller... dermed satt jeg inn controlleren og hardisken....fant hardisken med en gang og alt funka bra Men så for litt siden så formaterte jeg og la inn windows på nytt....da fant jeg harddisken i oppstarten, men IKKE I WINDOWS? så lurer på hva jeg må gjøre for å finne hardisken igjen...noen som har peil? Lenke til kommentar
Coney Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Har du xp kan du sjekke under --> høyreklikk på "my computer" - manage - Computer management Se om du finner den der. Lenke til kommentar
|Ch1p Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 jaja....har seff sett der...finner den jo i oppstarten så snodig at jeg ikke finner den i windows Lenke til kommentar
god_online Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 For at den controlleren skal fungere i Windows, må du sannsynligvis installere drivere til den. Det gjøres under installasjon av Windows ved å trykke F6... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå