ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tror jeg trekker meg fra ligaen da jeg har mistet connection i ca. 15 kamper på rad online i det siste. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Tror jeg trekker meg fra ligaen da jeg har mistet connection i ca. 15 kamper på rad online i det siste. Det er greit. Selv sliter jeg ikke, men har registrert at andre faller mye ut. Har selv slitt med å koble til andre. Håper EA snart kommer med en patch som retter opp disse elementere feilene. Endret 11. oktober 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
tNy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvis noen er med idag fra ca kl 17.30 så gi meg beskjed. Har fortsatt ikke fått spillt en kamp, selv om jeg har spurt nesten vær dag utenom i helgene Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har god til til spilling i dag om noen skulle være interesserte. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er med, kommer hjem fra jobb i 17.30 tiden. Ny 40" jeg skal sette opp først så skal det bli bra Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er med, kommer hjem fra jobb i 17.30 tiden. Ny 40" jeg skal sette opp først så skal det bli bra Får håpe vi får koblet til denne gangen. Var vel vi som ikke fikk koblet til siste gang. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det stemmer, men er det som 09, at hvis man går igjenom noe form for BAP greier, kanskje det fungerer? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det stemmer, men er det som 09, at hvis man går igjenom noe form for BAP greier, kanskje det fungerer? vi får gjøre det om vi ikke klarer å koble til. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det blir litt overtid på meg idag. Men blir nok ikke for lenge. Sier ifra når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Esbinho vant første kamp 2-1. Takk for kampen. Har ikke oppdatert tabellen, kommer til å gjøre det i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kan ta noen kamper senere. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kan godt ta plassen til noen, hvis de evt trekker seg. Kan spille så og si hver dag etter klokken 15.00. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 For dere som ikke har spilt mot meg enda. Send en PM så kan vi avtale en tid. Bare legg meg til på PSN: Autzen89 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Er vel ingen tvil om at det må tas noen grep i denne SuperCupen. Det ble tydeligvis litt for mange kamper når det spilles serie, fremfor en vanlig cup. Interessen har sunket, både hos meg og flere andre. Det ble i overkant med seksten kamper per person. Jeg har ikke mistet interessen for å spille cup, men har ikke helt klart å motivere meg ettersom jeg ser det hele tar veldig lang tid. I tillegg er det lite fremgang å spore hos samtlige andre. Litt av skylda kan også legges på at folk ikke har ønsket å spille før de mestrer spillet helt. Personlig har jeg prioritert klubbkamper. I tillegg har Uncharted ikke helt overraskende tatt opp mye tid hos mange av de påmeldte. Jeg ønsker å få noen innspill på hva som bør skje videre. Selv har jeg to forslag: 1. Avlyse cupen og eventuelt starte opp en ny cup om interessen fortsatt er der. Det er flere som har varslet at de ønsker å være med. I tillegg er det lettere å gjennomføre en mindre cup med gruppespill pluss knock-outs, fremfor en lang serie. 2. De som ønsker å avslutte ligaen kan gjøre det. De som vet med seg selv at de ikke kommer til å være aktive trekker seg. Det vil da bli færre lag, og serien kan avsluttes innen rimelig tid. Jeg er åpen for forslag hvis noen skulle sitte med noen glupe ideer. Som sagt, dette er ikke kritikk til noen, men jeg føler at noe må skje snart. Endret 20. oktober 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
tNy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg syns det har vært veldig dårlig respons når jeg har spurt om kamper. Spurte vel vær dag den første uka, eneste jeg fikk spillt mot var deg steen_jadd. Jeg mener Cup fungerer bedre. Ihvertfall når det er tidsfrister. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Selvom jeg ikke er med så vil jeg at du starter opp en ny cup med gruppespill og sluttspill kamper. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Virker som det ikke fungerer helt uten tidsfrist ihvertfall. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Virker som det ikke fungerer helt uten tidsfrist ihvertfall. Helt enig. Men det er ikke mulig å sette en tidsfrist for 16 kamper. Funker mye bedre i cup når det er snakk om realativt få kamper. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Cup er nok det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå