steen_jadd Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Noe sier meg at denne første cupen/ligaen blir sykt gjevn, i det minste mellom plassen 3-8 kan jeg tenke meg. Meget interessant at de som topper tabellen allerede har tapt kamper. Blir desto mer spennende Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Noen som har tid til å spille? Isåfall er det bare å sende meg en PM på PSN Endret 4. oktober 2009 av Mr.Breivik Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg kan spille nå. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vant første kamp 2-0 mot jobe92. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg kan spille fra kl. 21.00 i kveld. Bare legg meg til på PSN. "Autzen89" Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tapte den andre kampen mot jobe92 1-0. takk for kampene. to jevne kamper Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vant første kamp 2-0 mot jobe92. Jeg har bare spilt en kamp mot deg... det var den kampen jeg vant 1-0, den kampen du vant 2-0 spilte du mot real madrid... jeg er frankrike:P Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mr. Breivik skal vi ta vår andre kamp i kveld? Noen andre som er klare og? Steen? Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mr. Breivik skal vi ta vår andre kamp i kveld? Noen andre som er klare og? Steen? Ok.. bare si tidspunkt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er du klar nå så er jeg klar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva skjedde Mr. Breivik? Nå datt ikke jeg ut? Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva skjedde Mr. Breivik? Nå datt ikke jeg ut? Det sto at jeg hadde mistet kontakt med motstander:P jeg aner, ingen av oss ble frakoblet... ska vi bare spille pånytt da.. fra andre omgang? jeg scorer bare 2 mål! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da gjør vi det. Følte at resultatet til pause var så inni granskauen urettferdig det burde minst stått 2-2 Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da gjør vi det. Følte at resultatet til pause var så inni granskauen urettferdig det burde minst stått 2-2 jeg vet:p Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Sliter jeg med å putte fordi jeg har spanske kommentatorer? Måltørken startet etter jeg valgte det i stedet for engelske... Nå gir jeg opp EA sine servere. Bir jo logget av hele tiden Hvis det er greit for deg kan vi late som første omgang er andre, så legger vi bare til 2 mål til resultatet av første omgang? Endret 4. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du har tydeligvis ikke lov å spille lengre enn 1.omgang:P Sliter jeg med å putte fordi jeg har spanske kommentatorer? Måltørken startet etter jeg valgte det i stedet for engelske... Nå gir jeg opp EA sine servere. Bir jo logget av hele tiden Hvis det er greit for deg kan vi late som første omgang er andre, så legger vi bare til 2 mål til resultatet av første omgang? ok:P Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da vant Breivik andre kamp 3-1. Begge hadde gode sjanser, han satte sine og jeg satt dessverre ikke mine Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Sånn, nå kan jeg spille. Noen som er game? Endret 4. oktober 2009 av Autzen Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vant første kamp 2-0 mot jobe92. Jeg har bare spilt en kamp mot deg... det var den kampen jeg vant 1-0, den kampen du vant 2-0 spilte du mot real madrid... jeg er frankrike:P Vil bare si at jeg kun har spilt én kamp mot breivik. Skjedde en misforståelse. I samme øyeblikk som breivik sier at han utfordrer meg, får jeg en personlig invitasjon fra en ukjent person. Jeg spiller kampen i tro om at jeg nå har slått breivik 2-0 Jaja, fikk meg vertfall en god latter Vi får ta den andre kampen en annen gang breivik Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Da vant Breivik andre kamp 3-1. Begge hadde gode sjanser, han satte sine og jeg satt dessverre ikke mine Jeg forstår ikke kampene deres. Hvordan endte første kamp? Dere sier at du datt ut, og at dere skulle spille én omgang til for å avsluttemtchen. Så plutselig poster dere et innlegg hvor det står at breivik vant andre kamp 3-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå