Vamos Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er med på kamper nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fristen for å melde seg på går vel ut i kveld? Jeg er klar for kamper etter kl. 5 tror jeg Selv om det er liga er det to kamper mot hver, eller blir det cup siden det ser ut som vi kan bli nok til det? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fristen for å melde seg på går vel ut i kveld?Jeg er klar for kamper etter kl. 5 tror jeg Selv om det er liga er det to kamper mot hver, eller blir det cup siden det ser ut som vi kan bli nok til det? Vi spiller bare liga. To kamper mot hver. Det tar litt lengre tid med liga, men det gir dem som ennå ikke har skaffet seg spillet litt bedre tid på seg til å skaffe seg spillet til neste gang. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som vil spille senere i dag? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg kan spille etter Glimt-kampen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg kan spille etter Glimt-kampen. Når er den ferdig? Jeg er klar for kamp senest halv 6 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er vel ferdig rundt kvart på seks. Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan jeg skifte lag til Frankrike? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er klar til å spille ligakamper når som helst nå. Send meg en melding over PSN så svarer jeg der Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan jeg skifte lag til Frankrike? Ja, så lenge du ikke har spilt kamper kan du skifte fritt Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan jeg skifte lag til Frankrike? Ja, så lenge du ikke har spilt kamper kan du skifte fritt Da gjør jeg det;) Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg bytter lag til Spania, og er klar til kamper fra rundt 20.00 ikveld. Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvordan er det man setter opp en match... prøvde måten som er beskrevet av trådstarter. Men den er jo for FIFA 09, å menyene er ikke de samme i FIFA 10:P Man kan jo eventuelt bare legge til alle som venn, å innvitere dem igjennom det? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Når man velger head to head match og mot friend, så får man bare spilt unranked. Beste er nok å stikke inn i lobbyen og finne et rom. Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Den er grei;P jeg er iallefall klar, det er bare å sende meg en PM på PSN! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg kan spille i kveld. Bare send meg en PM. Btw, jeg er på tabellen, men ikke på "påmeldte". Edit: Det er forresten bare å adde meg som venn. PSN: Autzen89 Endret 3. oktober 2009 av Autzen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan begge dere to legge til z1ndr3 hvis dere ikke har meg? Jeg er klar til å spille nå Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 ^ Tror jeg addet deg nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis du er klar inviterer jeg deg til match Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Done... tror jeg, kom opp en feilmelding, men når jeg addet deg på nytt sto det at jeg allerede hadde gjort det:P Endret 3. oktober 2009 av Mr.Breivik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå