Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis vi bare blir 8 kunne vi jo hatt en liten liga med to kamper mot hver i stedet ;) Det burde alle klare innen 2-3 uker. Håper bare elkjøp er presise med å sende spillet så jeg får det den 1. eller 2.

Det er naturligvis også en mulighet ettersom vi er så få spillere. Som du sier vil det ta litt tid, men det gir dem som ennå ikke har skaffet seg spillet et par uker på seg til å skaffe det til neste cup.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper meg nok både PS3 og FIFA2010 snarest mulig, men jeg kommer nok ikke til å bli klar med det første. Har ikke peiling på hvordan jeg setter opp noe som helst, samt har ikke spilt FIFA siden '02. :wee:

Jeg får komme tilbake til dette når jeg har funnet ut av noe. :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøper meg nok både PS3 og FIFA2010 snarest mulig, men jeg kommer nok ikke til å bli klar med det første. Har ikke peiling på hvordan jeg setter opp noe som helst, samt har ikke spilt FIFA siden '02. :wee:

Befinner jeg nøyaktig i samme situasjon som deg, da jeg går til innkjøp av ps3 og FIFA10 i morgen! :)

Så får vi ta det derifra.. Jeg melder meg på, enn så lenge. (Hvis det er mulig)

Lenke til kommentar

kjøp på lefdal eller elkjøp da gutta ;) koster 399,- for fifa hvis man kjøper ps3. ps3 koster 2800,-

men disse butikkene har jo alltid operert med lavprisgaranti. ''hvis produktet finnes billigere et annet sted, får du det til den prisen''

ps3 koster nemlig 3700 på komplett, man sparer hvertfall en hundrelapp, hehe :)

3100,- for maskin og spill er ikke gæli, men husk å kjøp hdmi kabel også da, spille ps3 uten hd er umulig.

Lenke til kommentar

Men jeg skal ha en dualshock håndkontroll også, og da blir det vel en femhundrelapp ekstra. Mao blir det ca 3600 for hele pakka. :) Ikke værst.

Har tenkt å ringe i morgen tidlig for å forsikre meg om at de har nok PS3'er.

Og jeg har ikke tilgang til HD'n før etter høstferien; da trenger jeg vel ikke HDMI kabel?

Takk for tips, TeeJaySunde!

Lenke til kommentar

Befinner jeg nøyaktig i samme situasjon som deg, da jeg går til innkjøp av ps3 og FIFA10 i morgen! :)

Så får vi ta det derifra.. Jeg melder meg på, enn så lenge. (Hvis det er mulig)

Jeg skriver deg ikke opp ennå. Det ettersom du ennå ikke har en PSN account. Det vil naturligvis ordnes seg i morgen. Du trenger ikke være redd for at det ikke skal være plass til deg i cupen, du får bli med når alt er på plass :)

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på en løsning som kan funke for alle angående den neste turneringen. Jeg synes det var et godt forslag som Sindre kom med da han fåreslo at vi kunne spille en serie denne gangen. Er flere spillere jeg aldri har møtt, og som jeg ønsker å spille mot. Tror flere andre også har det slik. Det vil ta akkurat passe tid med en serie ettersom vi sikkert ikke blir mer enn ti stykker.

Jeg tenker at vi gjør det slik at alle som vil kan være med. Etter hvert som folk får spillet fysisk så kan de melde seg på, og jeg vil legge dem til i ligaen. Jeg setter frist for påmelding til innen lørdag. De som har meldt seg på før lørdag kan naturligvis begynne å spille kamper. På denne måten slipper de som skaffer seg spillet tidlig å vente, samtidig som folk gis litt tid til å skaffe spillet :)

Jeg stryker ikke ut navnene til dem som har meldt seg på. Men jeg vil ha en bekreftelse fra alle på at de har mottatt spillet før jeg legger dem til ligaen. Jeg gidder ikke starte noe online liga. Jeg styrer det hele her inne slik som jeg alltid har gjort.

Jeg regner med at weser og sindre ønsker å være med. Jeg har sett at dere begge har fått spillet, så jeg legger dere til i ligaen.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...