Looke Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 jeg vil gjerne bli med å spille Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ser at de fleste ønsker å spille cup. Ønsker ikke å ta noen avgjørelse enda, ettersom det mest sansynlig er folk som ikka har fått mulighet til å si sin mening. Hvis det skulle vise seg at alle ønsker cup så vil jeg avbryte denne serien og starte opp en cup i stedet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror connection min til EA serverne har bedret seg nå så stemmer for å starte en ny cup Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror connection min til EA serverne har bedret seg nå så stemmer for å starte en ny cup Den blir vel fikset i den nye patchen som kommer i denne uka. Så det vil forhåpentligvis ikke være et problem for noen til neste cup. Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg stemmer for å avslutte ligaen, og starte opp en ny cup etter at den nye patchen har kommet Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg stemmer for cup Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det virker som om flertallet ønsker å avbryte denne serien og starte opp en cup. Jeg har dermed startet en ny tråd for FIFA SuperCup X (2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå