Shax# Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, eg har eit headset som heiter Steelseries 5h v2, og eg har i tilleg Windows 7, og då lurte eg på om kvifor miccen på headsetet er så lav? Hvordan kan jeg fikse det? - Mini097 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 De fleste spill har mulighet for dette i innstillingene. Du kan også stille på dette i lydinnstillingene til Windows. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har jo gjort det, men også, når jeg er borti in-putten skurrer det noko jæveligt! Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei Har du prøvd å gå inn på mikrofon og videoinstillingene på Windows live messenger,eller MSN ? Jeg pleier å justere mikken min der inne, har ikke hatt problemer med det. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Ånei, leser man ikke problemet? Jeg bruker steam btw. har prøvd mye.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Høyreklikk på lydikonet, trykk på recording devices. Trykk på mikrofonen det gjelder, og så properties - levels - microphone boost om det finnes, evt bare skru opp micen der om den ikke står på maks. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Funker ikke... Men det er sånn at når jeg skriver så skurrer miccen og slutter å virke forti jeg er borti den IN-PUTTEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå