WheelMan Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 HD 5870 prissatt til over tre tusen norske kroner. Les mer Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Håper prisen synker relativt raskt. Jeg har begrenset budsjett! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvor høy er MVA i Nederland igjen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 På bildet står det pris med og uten BTW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Det er stadig vekk noen nettbutikker som driter seg ut mht til lansering av nytt stuff. Jeg lurer på om det er blitt en markedsførings greie, det skaper iallefall publisitet om produktet. Endret 21. september 2009 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 De rapporterer om en pris på 319 USD, omkring 2350 kroner før skatter og avgifter. Står det ikke 319 euro? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 @ Daniel: Det mente jeg også. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Håper prisen synker relativt raskt. Jeg har begrenset budsjett! Når norske nettsider får de inn så vil de ta hensyn til ditt begrenset budsjett.....NOT Blir spennende å se tester av dette kortet sammenlignende nvidia sine nye kommende kort. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tydligvis et Sapphire produsert kort utfra artikkel/produkt nummeret. Ikke merkelig egentlig siden Sapphire lager referansekorta og. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) http://www.guru3d.com/news/radeon-hd-5870-...e-for-preorder/ rent tyveri og dette er over 3 dager siden, salgs siden er nede. men er som sagt av 3dguru bare en nettbutikk som ønsker flere klikk. og det er nok ikke tvil om det krever ikke mer en litt research. old news Endret 21. september 2009 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Takk Lucifer for ditt bidrag til å skape dårlig stemning. Jeg for min del hvis eneste IT-relaterte nettside som er i daglig bruk er nettopp hw.no viste ingen verdens ting om at produktet var observert i en nettbutikk før nå, og leste med stor interesse om hendelsen på(yes, you guessed it) hw.no. Selv om den var noen dager gammel. Endret 21. september 2009 av Rufati Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Produkt navnet sier meg en ting. Dette er ett sapphire kort ;P Viss det er så rent kort, så er det merklig, sapphire elsker klistremerker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Heftig utseende på kjøleren. Det alene er jo grunn til å kjøpe kortet. Håper resten av HD58**-serien får samme utseende. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Håper prisen synker relativt raskt. Jeg har begrenset budsjett! Tviler på at de kutter prisen før det eventuelt kommer et like bra eller bedre kort fra nVIDIA. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er stadig vekk noen nettbutikker som driter seg ut mht til lansering av nytt stuff. Jeg lurer på om det er blitt en markedsførings greie, det skaper iallefall publisitet om produktet. Jeg tror ikke det er tilfeldig men bevisst som en PR jippo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg håper ikke at dette kortet blir en elektrisk grill som fryktet. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hmm.. Jeg har hørt HD 5870 skulle ha samme lanseringspris som HD 4890 kortet. Dog, hva man hører og hva som er fakta kan være vidt forskjellig. Når det er sagt, må det være et hekkans bra skjermkort om de skal kunne forsvare en pris på over 2500 kroner inkludert skatter og avgifter. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Håper prisen synker relativt raskt. Jeg har begrenset budsjett! Tviler på at de kutter prisen før det eventuelt kommer et like bra eller bedre kort fra nVIDIA. Får bare håpe nvidia slipper kortene sine så fort som mulig Men jeg har dessverre hørt/lest rykter om at det ikke skjer før til sommeren neste år Stemmer dette? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Håper prisen synker relativt raskt. Jeg har begrenset budsjett! Tviler på at de kutter prisen før det eventuelt kommer et like bra eller bedre kort fra nVIDIA. Får bare håpe nvidia slipper kortene sine så fort som mulig Men jeg har dessverre hørt/lest rykter om at det ikke skjer før til sommeren neste år Stemmer dette? Hvis det er fakta så kommer Nvidia virkelig til å slite. Så sant HD 5-serien ikke blir en total flopp. Men det er ikke akkurat likt ATI Endret 21. september 2009 av Revox Lenke til kommentar
friskies Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Haha det bildet var midt i blinken! Og vi får be til de norrøne guder om en levelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå