Khaffner Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dette er en lommebok med holder for Iphone. Finnes noe slikt der ute for HTC Hero? Evt, finnes det en annen veske/lomme for Hero som ikke dekker til skjermen eller knappene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Offisiellt sett finnes bare denne hvertfall: http://htchero.com/item-htc-touch-hero-pho...5701428_US.html Det er jo mere en skinnveske/holder. Kan ikke operere tlf inni den. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Evt, passer Heroen i Iphone-vesken til tross for den markante knekken nederst? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå har jeg HTC Hero og har prøvd den i Iphone-lommeboka, det gikk ikke godt an. så jeg bumper herved tråden Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har du sjekket på Ebay? Der finnes det meste Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har hatt veldig dårlige erfaringer med min mobil (k660i) sammen med kredittkort, har fått ødelagt magnetstripa.. Men det kan jo hende at den telefonen fungerer annerledes. Hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå