helgers0t Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 her en dag fant jeg ut at jeg ville ha bedre pc:) så jeg kjøpte med 2x 8800GTS kort og et asus P5N-D hovedkort, jeg kobler alt opp. Men den vil ikke starte opp windows, kommer til loading bar, får bluescreen, så restart. Etter utallige forsøk ga jeg opp å la de nye delene på hylla. fant ut at maskinen starter med XP, men ikke med VISTA. jeg har prøvd med en annen Vista HDD også. Samme problem.. Alt er vista kompitablet, og siden jeg fikk startet med XP så viser det jo at delene ikke er ødelagt på noen måte. Når jeg prøver å installere Vista på nytt, vil ikke cdn funke. Kommer opp en error som sier at en misslykket utpakning av noen filer er årsaken. Noen som har hatt samme problem? eller vet hva som skal til for å få fikset dette? på forhånd takk:) Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, En slik type feil har jeg også ramlet over for en tid tilbake. Da fortalte windows vista installasjonen at den ikke kunne finne en bestemt fil på DVD'n. Forsøkte å installere XP - det gikk som en drøm. Etter mye om og men forsøkte jeg å installere Vista nok en gang med andre typer rambrikker- Det fungerte..... Det viste seg at det var en minnefeil som fikk installasjonen til å hikke slik. Snabelen Lenke til kommentar
helgers0t Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Hei, En slik type feil har jeg også ramlet over for en tid tilbake. Da fortalte windows vista installasjonen at den ikke kunne finne en bestemt fil på DVD'n. Forsøkte å installere XP - det gikk som en drøm. Etter mye om og men forsøkte jeg å installere Vista nok en gang med andre typer rambrikker- Det fungerte..... Det viste seg at det var en minnefeil som fikk installasjonen til å hikke slik. Snabelen Kjører på memtest idag:) Time will show! Lenke til kommentar
helgers0t Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Kjører på memtest idag:) Time will show! Etter Memtest har det ikke blitt funnet noen feil med minnet:( og alt av komponenter er vista rdy.. jeg skjønner ikke bæret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå