Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

På utkikk etter tau for BDSM?

Gjest Guest_dom_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_dom_*

Hei.

Jeg er på utkikk etter tau som kan brukes til BDSM. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe på internett. Har vært innom Mekk og sett litt på noen der. Der kostet det 28kr per meter for både plast og hamp. Jeg tenker at det er litt lett å få brannsår om man bruker plasttau, men hamp-repene kan kanskje klø litt? Noen som har erfaringer?

Jeg så ikke på "vanlige" blå tau, men sånne hvite, mer "finmaskede" som er beregnet til seiling eller noe sånt.

Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble til at jeg kjøpte Biltema-tauet. Som forøvrig fungerte veldig bra. Var litt bekymret for rope burns, men var forsiktig så det unngikk vi. Tauet var mykt og godt å arbeide med og klødde ikke. Litt langt å jobbe med, med mindre du kutter det til ønsket lengde. All in all: Great value for your money. Anbefales for BDSM-entusiaster som ikke ønsker å betale hundrevis av kroner per meter for silketau, polert hamp eller whatnut.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_SD_*

Jeg kjøper alt mitt tauverk fra en lokal butikk som driver med utstyr for båter. Billig, praktisk og enkelt å kutte opp i passende lengder.

Ellers er jeg av den formening at det ikke gjør noe for hun som ligger der om det skulle klø litt...;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_dominator_*
Klatretau eller fin flettet tau, flerkjernet tau funker som regel best. 8-12mm er anbefalt. Da det ikke blir så tynt at det kan gjøre vondt.

klatretau har en tendens til å gi etter litt som da fører til at knutene kan strammes for mye noe som hemmer sirkulasjonen litt mer enn planlagt i enkelte tilfeller, jeg har prøvd utrolig mange forskjellige tautyper, men fant ut at spesiallagete bondagetau med hel kjerne var det aller beste. prisen er ikke toskens heller 195 spenn for 15 meter er ikke noe å grine av

http://www.club4shop.no/product_info.php?products_id=40921

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...