TRD4U Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg sitter her med min Sony Ericsson som plutselig ikke ville mer denne morgenen. Når jeg prøver å skru den på, kommer SE-logoen, skjermen blir hvit for så å bli svart igjen også hvit. Denne sirkelen fortsetter helt til jeg tar ut batteriet. Noen som har en anelse om hva som kan være galt? Jeg har prøvd å ta ut minnekortet eller lade mobilen, men ingen av delene gir noe annet resultat. Telefonen er kjøpt 31.05.2007 på Expert (har kvittering). Er det noe vits i å ta den med dit eller skal jeg bare begynne jakten på en ny telefon? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 2 års garanti på slike produkter er det ikke? Finn deg en ny telefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bare å reklamere det. Du har fem års reklamasjonsrett på mobiltelefoner. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Synes jeg fikk litt sprikende svar her! Telefonen er kjøpt av en annen person i Kristiansund, (Jeg holder til i Trondheim). Jeg har med andre ord kjøpt den brukt på QXL.no. Vil dette medføre problemer? Jeg er jo faktisk mer interessert i ny telefon, finnes det mulighet for at Expert vil refundere telefonen eller vil de kun (prøve å)reparere den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Så lenge du har kvittering på telefonen, så skulle det ikke være noe problem. Telefonen blir nok reparert hvis dette er mulig. Sjangsen for at du får ny telefon på stedet er lik null. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Da kan jeg sette inn en aldri så liten oppdatering her. Som de fleste i tråden sa, var det intet problem å sende inn telefonen til service. Jeg var i dag innom min lokal Expert her i Trondheim, hvor de villig tok i mot telefonen. Den eneste haken er at dersom undersøkelsen viser at det er jeg som har ødelagt telefonen (mistet i gulvet/fuktskade osv.) så må jeg betale 350,- for undersøkelsen. Dersom de finner ut at det skyldes en teknisk feil betaler ikke jeg noe som helst for å få det ordnet. Så da er det bare å vente på å høre fram Expert, fortsettelse følger med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå