EinarEriksen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Denne telefonen en 4 tommer skjerm i kinoformatet 21:9. Les mer Lenke til kommentar
thomas_goble Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 på gsmarena står det at den har edge, whats right and whats wrong? Lenke til kommentar
krazy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 "Denne telefonen en 4 tommer skjerm i kinoformatet 21:9." ? Teksten hadde jo vært "akseptabelt", men i tittelen? Lenke til kommentar
tnese Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 "Denne telefonen en 4 tommer skjerm i kinoformatet 21:9." ? Teksten hadde jo vært "akseptabelt", men i tittelen? Er vel strengt tatt ingress det heter. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Synes ikke det såkalte herda glasset funka så bra jeg, min Arena er full av riper. Og siden den kommer med LGs eget OS blir det ikke kjøp for min del. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Synd den ikke har Android. Da hadde den trolig vært et reellt alternativ for min del. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 laber innterresse da eg la denne frem i forumet....noe som kanskje viser hva retning amobil har tatt, og tapt lesere, og brukere. At folk klager på at den ikke har android...wow...skaff deg en android mobil. Denne er nok tenkt på et annet marked. Og eg tror denne blir populær, når prisen på den synker, og mange vi fase ut sin gamle Ku990. Som for øvrig folk er fornøyde med... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Lekkert design da. Men skjermen er litt vel bred/høy for min del. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 For en upraktisk mobil.. Kan umulig være behagelig å ha i lomma.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 laber innterresse da eg la denne frem i forumet....noe som kanskje viser hva retning amobil har tatt, og tapt lesere, og brukere. At folk klager på at den ikke har android...wow...skaff deg en android mobil. Denne er nok tenkt på et annet marked. Og eg tror denne blir populær, når prisen på den synker, og mange vi fase ut sin gamle Ku990. Som for øvrig folk er fornøyde med... Aldri hatt en teitere telefon enn KU990, jeg for min del. Skjermen var drit, OS var drit, programvaren var drit, minnekortplassering var drit, batteritiden var drit. Mye som var drit egentlig. Kameraet var ålreit, da. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hahaha, snakk om kommafeil.. "Denne telefonen, en 4 tommer skjerm, i kinoformatet 21:9." Sånn blir det riktig, det mellom kommaene er detaljer. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Blir mest spennende å se om den faktisk klarer å spille av filmer i 800 x 345 med en okey bitrate. Hvorfor i alle dager støtter den ikke H.264? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er synd kommentarfeltene her på siden har blitt et sted hvor skrotingene som nettopp er ferdig med skolen kommenterer skrivefeil. Budskapet er litt viktigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg