joramo91 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fant ikke en underflora for stasjonære pc-er så da må jeg skrive det hær. Skal kjøpe PC til bestemora mi til rundt 4000,- (uten skjerm. Primæraktiviteten vil være surfing på nettet. Hvilke(n) Pc-er er de beste nå til dags til 4000,-???? Takker for svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 om du har OS selv som kan brukes har du en fin liten tass her http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10347 uten os havner den på ca 3350 Lenke til kommentar
BAT Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Multicom kan bygge denne saken. Akkurat passe rask til surfing, kontorprogrammer, mail osv. Er inkl Windows Vista Home Basic Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 det kan kanskje være smart og vente til windows7 kommer ut? uansett så trenger vel ikke ei bestemor den beste pcen . Skulle kjøpe pc til bestemor jeg også for litt siden.... Kjøpte da en på elkjøp, pga enklere å få tak i service for en/ei som har lite peiling på pc.... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 det var en bærbar en da Lenke til kommentar
Evju Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kjøp brukt. Eventuelt kjøp det billigste de har på Elkjøp. Høres ikke ut som noe annet trengs. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 indeed. er jo bare stress å bygge en pc for at bæssmor skal lære å åpne word... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fant ikke en underflora for stasjonære pc-er så da må jeg skrive det hær. finnes under Data -> hjelp til kjøp og salg av pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå