Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patriotismen blomsterer her...nydelig!

Anyway, håper flere liker denne ideen, og at flere Norske spillere vil størmme til, ikke stopp innleggene! :)

 

EDIT: Betongmannen: Se i en av de mange hjelp filene, enten manualen, eller i den som er øverst i venstre hjørne når du spiller.

Lenke til kommentar

Spiller nå for tiden NC på Werner. Navnet er Indrazor å er med i en liten outfitt. Vi skal ikke ha mer en 30 members der. Men hvis vi blir mange nok til å mekke en helnorsk outfitt hadde det vørre utrolig show.

 

Spiller desverre ikke så mye PS siden jeg har fått både GTA Vice City, Blood Rayne å Enter the Matrix. Mange spill å leke seg med pluss at SWG betaen tar mer en den tiden jeg har. Fyll på med litt jobb å dama som krever sin tid.

Mangler ca 10 timer i døgnet så kansje jeg kan få gjort alt jeg vil på en da (uten å miste så alt for mye søvn) :)

Lenke til kommentar

Har kjøpt Planetside jeg og.

Har aldri spillt online før så det blir noe nytt. :o

 

Som gammel mekanisert infanterist så fant jeg ut at dette spillet var midt i blinken for meg. 8)

Regner med at jeg kommer meg online i morgen, når jeg får ny cpu i maskinen jeg skal bruke til spilling.

 

Blir vel et par uker med trening før jeg kommer meg ut i kamp.

Kommer tilbake med brukernavn når jeg er registrert.

Så hvis dere ser en som blir drept i løpet av noen sekunder, så er det sikkert meg :D:D

Lenke til kommentar

Nå har jeg spillt noen timer og jeg må bare si at dette var midt i blinken.

Ble overkjørt av en Harasser etter noen minutter første gangen jeg var inne men det har kommet seg etterhvert.

Bare synd at jeg har valgt TR, de blir jo banket skikkelig opp hele tiden.

Har vært på to kontinenter og det har stort sett bestått i å bli overkjørt av motstanderne.

 

Men det ordner seg vel etterhvert.

 

Heter forresten ERIKSEN og spiller Terran på werner.

 

Vi ses :woot:

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å slette en avatar? hvis så, hvor vanskelig kan det være å samle alle sammen? -eller bare en liten squad.

Driver å skriver masse men ser at jeg ikke får svar i spillet. Syns det er litt klønete kontroller, men det går seg sikkert til.

 

Det hadde vært drit bra med en norsk gruppe.

Lenke til kommentar

Spiller selv på Werner som Vanu, callsign "Atomics2003."

 

EDIT: Vi trenger TI spillere for å danne en outfit. Alle som vil være med, send meg en privat msg. Så skaper jeg et møtested, og møtetid, hvor vi kan lage klanen. Vi trenger også navn...noen forslag?

Lenke til kommentar

Vel jeg vet jeg var storaktiv her i begynnelsen for å få igang en helnorsk outfit, men jeg ble som mange andre rekrutert og nå har jeg havnet sammen med en gjeng som jeg tviler på at noen annen outfit kan erstatte.

 

Er medlem av TFZ. Stats kan ses her. For øyeblikket er vi 191 medlemmer, men vi var litt over 230 for et par dager siden. Grunnen er at vi har rensket opp blant medlemene hvem som egner seg og ikke minst hvem som er aktiv. Selvom jeg ALDRI kommer til å forlate denne outfitten så vil jeg gjerne spille med flere norsker, så derfor inviterer jeg derfor alle som vil med. Send meg en pm så ordner jeg et møtested.

 

Krav:

-Må være TR (doh)

-Må spille på Werner (doh)

-Må .. ehh.. glem det. alle som oppfyller de to første kan bli med.

 

Har jobbet meg oppover i gradene så jeg KAN faktisk rekrutere dere.

Hvis dere ikke liker dere der så kan dere såklart forlate oss ( :cry: ) når dere vil..

Lenke til kommentar
Vel jeg vet jeg var storaktiv her i begynnelsen for å få igang en helnorsk outfit, men jeg ble som mange andre rekrutert og nå har jeg havnet sammen med en gjeng som jeg tviler på at noen annen outfit kan erstatte.  

 

Er medlem av TFZ. Stats kan ses her. For øyeblikket er vi 191 medlemmer, men vi var litt over 230 for et par dager siden. Grunnen er at vi har rensket opp blant medlemene hvem som egner seg og ikke minst hvem som er aktiv. Selvom jeg ALDRI kommer til å forlate denne outfitten så vil jeg gjerne spille med flere norsker, så derfor inviterer jeg derfor alle som vil med. Send meg en pm så ordner jeg et møtested.

 

Krav:

-Må være TR (doh)

-Må spille på Werner (doh)

-Må .. ehh.. glem det. alle som oppfyller de to første kan bli med.

 

Har jobbet meg oppover i gradene så jeg KAN faktisk rekrutere dere.

Hvis dere ikke liker dere der så kan dere såklart forlate oss ( :cry: ) når dere vil..

 

Kunne tenkt meg å vært med men lurer på om dere kommuniserer innad i lagene med lyd eller tekst.

Går nesten ut i fra at det er lyd siden det er mer fornuftig og raskere.

Har ikke noen mikrofon enda men har bestillt og da gjør jeg jo mer nytte for meg regner jeg med.

Har forresten sett deg titt å ofte i kampens hete :)

Er ganske fersk enda, har bare spillt litt over en uke

Håper og regner med at taktikk er mye brukt blandt dere da det ikke akkurat er plenty med det blant Terran spillere.

Virker mest som om alle bare raser rundt hele tiden uten mål og mening.

 

Mvh

 

Eriksen

Terran Republic.

Lenke til kommentar

Har nettopp ``oppdaget´´ PlanetSide og funnet ut at det er konge!!! :D

Kjøper mitt eget spill i morgen, da jeg kun har spilt d hos en venn.

Jeg har gjerne lyst til å bli med i en Norsk Outfit, men tviler på at det finnes en. Vet dere trenger 10 personer for å lage klan av det, så regn meg med!

 

Forresten, hvor finner jeg info om TFZ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...