Gå til innhold

ratt og gir til ps3. hva anbefaler dere?


lovelyl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en liten oversikt over logitechprodukter: Logitechs ratt

 

Håper ikke at jeg ødelegger tråden nå, men jeg lurer også på noe ang. ratt.

 

Jeg sitter og vurderer kjøp av G27 og en Gameracer Pro. Er det noen som har erfaring med denne typen hobby, og kan si om et utlegg på 6000-6500kr for denne pakken er vel ekstremt bare for å ha det gøy? Eller er det verdt hver krone?

 

Jeg er veldig glad i bilspill, og kommer til å bruke G27en på ps3.

Lenke til kommentar
Men hvis du vil ha en rimeligere utgave ville jeg gått får Driving Force™ GT det ligger til 899 på komplett.no å jeg vet at spaceworld i hønefoss kjøre kampanie på 699 nå. Vet ikke om det er samme prisen i alle spaceworld butikkene også.

 

takk for svar :) har sett et ratt på elkjøp nå til 1399 som er spesielt til gran turismo og need for speed. han har begge de spillene, er det et bra ratt? Har du eller noen andre peil? :)

Lenke til kommentar

Har prøvd det ca 2 timer tenker jeg, å det virker veldig bra =)Eneste minus er at det ikke har H-giring å clutch som g25 har. Ellers syns jeg faktisk rattet er lettere å kjøre med en g25.

 

Det ligger til 899 på komplett.no å jeg vet at spaceworld i hønefoss kjøre kampanie på 699 nå. Vet ikke om det er samme prisen i alle spaceworld butikkene også.

 

Vaneskelig å si hva som er det retter rattet, Men g25 eventuelt g27 er jo heftigere men til det 3 dobbelte av prisen.

Lenke til kommentar

Lurer på ratt jeg også, da til Gran Turismo 5 kommer.. Syns to og en halv høvding var mye for et ratt, så noen som har peiling på Driving Force GT rattet? :) Skinn og metall + 16 programmerbare knapper som G27 har føler jeg blir litt unødvendig kanskje, det er tross alt bare et spillratt.

 

Test av G25: http://www.spillverket.no/artikler/logitec...ing_wheel/32258

 

Test av DFGT: http://www.spillverket.no/artikler/logitec..._force_gt/66083

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg hadde uten tvil gått for G25/G27! :D G27 er ikke sååå mye bedre enn G25, litt mer knapper på rattet, bedre motor i rattet og mindre lyd fra giren. Jeg har selv hatt G25 i over 2 år og er stor fornøyd, ingenting(kanskje med unntak av Porsche rattet) klarer å tilsvare det G25 leverer!

 

G27 for 2250,- inkl mva + frakt og toll.

 

G25 for 892,- inkl mva + frakt og toll

 

Burde også se på dette, ser ut til et godt tillegg til bilspill! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...