Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med jente

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Heisann...

jeg liker en jente noe helt sinnsykt, men jeg tror hun liker en annen... eller vet ikke helt. og i dag så var det en skikkelig krangel mellom henne og en venninne av meg. Så gikk venninnen min fra skolen så jeg fulgte henne til skoleporten og gav henne en klem, og så så tilfeldigvis jenta jeg liker dette men hun så det fra en vinkel der det så ut som vi kysset. Nå tror jenta jeg er forelsket i at jeg holder på med venninnen min, og det gjør det ikke noe bedre at de to har den heftigste krangelen for øyeblikket...

Hva i skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forklar hun du liker hva som egentlig skjedde. Og det at de har en krangel skal ikke bety at du skal bryte all kontakt med venninen din.

Er/Var de to venniner?

Hvis hun ikke tror på deg så er det hennes problem.

Hvor gammel er du egentlig ? Er det på ungdomsskole nivå så går det nok fort over

Lenke til kommentar
Forklar hun du liker hva som egentlig skjedde. Og det at de har en krangel skal ikke bety at du skal bryte all kontakt med venninen din.

Er/Var de to venniner?

Hvis hun ikke tror på deg så er det hennes problem.

Hvor gammel er du egentlig ? Er det på ungdomsskole nivå så går det nok fort over

hehe ja det er ungdomsskole nivå, men det har vart nå i 1 år... og ja de var venner før men ikke så close

hvordan skal jeg gå frem for å forklare hun jeg liker at det er henne jeg liker og at det hun så var feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...