Gjest Guest_anonym_* Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Heisann... jeg liker en jente noe helt sinnsykt, men jeg tror hun liker en annen... eller vet ikke helt. og i dag så var det en skikkelig krangel mellom henne og en venninne av meg. Så gikk venninnen min fra skolen så jeg fulgte henne til skoleporten og gav henne en klem, og så så tilfeldigvis jenta jeg liker dette men hun så det fra en vinkel der det så ut som vi kysset. Nå tror jenta jeg er forelsket i at jeg holder på med venninnen min, og det gjør det ikke noe bedre at de to har den heftigste krangelen for øyeblikket... Hva i skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Forklar hun du liker hva som egentlig skjedde. Og det at de har en krangel skal ikke bety at du skal bryte all kontakt med venninen din. Er/Var de to venniner? Hvis hun ikke tror på deg så er det hennes problem. Hvor gammel er du egentlig ? Er det på ungdomsskole nivå så går det nok fort over Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Forklar hun du liker hva som egentlig skjedde. Og det at de har en krangel skal ikke bety at du skal bryte all kontakt med venninen din. Er/Var de to venniner? Hvis hun ikke tror på deg så er det hennes problem. Hvor gammel er du egentlig ? Er det på ungdomsskole nivå så går det nok fort over hehe ja det er ungdomsskole nivå, men det har vart nå i 1 år... og ja de var venner før men ikke så close hvordan skal jeg gå frem for å forklare hun jeg liker at det er henne jeg liker og at det hun så var feil? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 hvordan skal jeg gå frem for å forklare hun jeg liker at det er henne jeg liker og at det hun så var feil? Si at du bare ga venninnen din en klem (hun kan bekrefte dette) en klem, og si at du liker henne. Så lett er det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 I teorien ja men takk for all hjelp skal prøve å gjøre det dere sier regner med at dere er mer erfarne enn meg Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ikke si til en jente at du liker hun mann :S Lenke til kommentar
delfin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ikke si til en jente at du liker hun mann :S +1 Dummeste du gjør. Hvis du lar henne bli sikker på hvor hun har deg, er det gjort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå